Hlavní navigace

Nová média si stěžují na špatný přístup k obsahu

9. 7. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Mobilní operátoři a poskytovatelé služeb video on demand se obracejí na antitrustový úřad Evropské komise, aby jim pomohl získaz přístup k prodejním právům na nové filmy, hudbu a obsah doprovázející fotbalová utkání. Podle agentury Reuters se starý mediální průmysl brání nové konkurenci omezováním přístupu k obsahu.(News.com)

Mobilní operátoři a poskytovatelé služeb video on demand se obracejí na antitrustový úřad Evropské komise, aby jim pomohl získaz přístup k prodejním právům na nové filmy, hudbu a obsah doprovázející fotbalová utkání. Podle agentury Reuters se starý mediální průmysl brání nové konkurenci omezováním přístupu k obsahu.(New­s.com)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).