Hlavní navigace

Názory k článku Televize Nova nasadila do vysílání novou zimní grafiku. Podívejte se

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 12. 2010 13:03

    bez přezdívky
    Nova dělá příliš mnoho zásadních chyb. K té "nové" grafice - hrozné,pořád dokola v ní ty jejich stejné xichty. Tam v té televizi jako by se před 10ti lety zastavil čas.Příšerná Borhyová,Koranteng,Voříšek,trapní Gondíci,Mareš a mnoho mnoho stejných dalších.
  • 14. 12. 2010 11:55

    bez přezdívky
    Uprimne Davide, podzimni identy Primy s balonky se mi hodne libili, drzelo si to ten spravny styl Primy, ktery nasadila prave nekdy v roce 2008, prace DreamOn studia v podobne jejich loga a grafickeho obalu byla v te dobre nadcasova, ale co si budeme povidat, ty zrcadlove upoutavky na cernem pozadi, kde na jedne strane byl vyrez "hlavnich hrdinu" a na druhe cas a nazev je z dlouhodobeho hlediska hrozne casove narocny. A v dobe, kdy televize musi vyrobit desitky upoutavek je to neunosne a prakticky to nemate jak zautomatizovat. Soucasne upoutavky na porady se mi i tak libi, protoze to ma proste spad a vzdy to do sebe a to i barevne zapadne. Navic Prima i nadale spolupracuje se slovenskym Oreem a tak nektere znelky poradu jsou porad uplne jinde nez u konkurence.
  • 14. 12. 2010 10:44

    bez přezdívky
    Ještě jsem neviděl, tak nebudu hodnotit, ale určitě to bude lepší, než to loňské spojování dvou kulatých obrazců jako třeba točící se kolo od auta a rozkrojené jablko. To byl humus a grafická veřejnost se musela obracet v hrobě, protože tohle je určitě položilo. Podzimní identy Novy byly OK, takže pokud se jelo i tentokrát stejným stylem, tak nemám nic proti. Já totiž tentokrát asi nemůžu vychvalovat Primu, která se nedrží svého standardu a postupně klesá stále níž. Nemluvím teď o grafické stránce třeba self proma apod., kde se stále spoléhají na styl francouzského studia DreamOn, které jim udělalo novou vizáž a který je prostě na české poměry luxusní. Ale u hraných reklamních znělek už opouštějí od toho, co je Francouzi naučili (třeba letní identy 2008, kdy Dana Morávková seděla na molu a rochnila si nohy ve vodě, další moderátoři pak byli situováni na rozkvetlou louku apod., nebo poté ty podzimní znělky s nadnášejícími se lidmi, které na mě při prvotním spatření působily jako trailer na nějaký americký trhák, za což kromě skvělého nápadu a kamery mohla vždy perfektně zvolená hudba) a padají k té české nudě. Nevím proč my Češi jsme na grafiku leví jak polena? Prima měla dobrý záměr s těmi balóny a využíváním loga, ale už to bylo takové až moc české a nudné. Primo, vrať se poté od jara prosím k té francouzské eleganci a šarmu, díky kterému jsi byla (a pořád ještě jsi, protože ona ta konkurence stále není žádná sláva) jednoznačnou grafickou jedničkou u nás!
  • 15. 12. 2010 17:39

    Lukáš Komers
    Určitě ve všem do puntíku souhlasím, ale pořád jsme něke jinde, než Slováci. Například TV Markíza pořád opakuje to svoje kouzlo s M. STV je něco mezi Primou a Novou. TA3 je vůbec v háji a TV JOJ má sice krásný ident, ale má jenom jeden no a to je prostě k smíchu !!! Pokud jde u nás o ČT, tak to je taky až mooooc... Ale zase TV Barrandov to má povedený. Pokud jde o Z1, nebo PRIMA COOL tak ty mají pořád stehné identy na REKLAMA. No a lifestylova Public má taky jen jeden, ale povedený. Prima má dobrý záměr, ale na televizi dnešního typu to vypadá až příliš konzervativně. Filmový NOVA Cinema taky nic moc... no a ta Nova... přesto, že jí nesnáším, má asi nejlepší identy (...) dobrý záměr. Samozřejmě, pokud jde o můj "pohled diváka"
  • 14. 12. 2010 13:17

    Jirka Navrátil
    Novu nesleduji, takže jsem tu grafiku neviděl, ale když jsem viděl ten obrázek, tak bych vytkl dvě věci: 1. grafika respektive pozadí by mohlo být propracovanější; 2. slečny by měly být brány z větší dálky, aby byly vidět i nohy, ne jen od půlky nahoru...
  • 14. 12. 2010 16:21

    bez přezdívky
    Ano, ta grafika je pořád jaksi out, ale musíte uznat, že se aspoň vyvíjí k lepšímu, což se celkově u Novy děje přesně naopak. Ta televize je čím dál horší a horší.
  • 15. 12. 2010 9:04

    bez přezdívky
    Je pravda, ze dlazdicovy styl Jojky, jeji reklamni predely jsou proste nevycerpatelne, podobne jako hratky s logem a jeho navaznosti na identy u Primy. Ale pokud srovnam tu naprostou impotenci v kreative novy, co se predelu tyce a vyvazenymi pokusy Primy o zajimavou prezentaci sebe sama, vyhrava u me Prima. Jeji "vanocni" ident je sice jednoduchy, ale opet plati, ze v jednoduchosti je sila. Osobne nejsem fanouskem narocnych a technicky tezko realizovatelnych identu, ktere ve vetsine pripadu nesplni svuj ucel.
  • 15. 12. 2010 11:27

    bez přezdívky
    Taky jednoznačně stojím za Primou, rozdíl mezi její grafikou a amatérskou Novou je brutální. Ale rozhodně nechci aby Prima usnula na vavřínech a aby se pokusila posunout zase o kousek dál.
  • 14. 12. 2010 12:48

    bez přezdívky
    Ano, to vím, že ty původní znělky od DreamOn byly velmi náročné a bylo mi jasné, že to tak nepůjde dělat donekonečna. Ostatně self promo chválím, barevně to ladí, je to jednoduché a přitom velmi efektní a moderní. Mluvil jsem o reklamních předělech, které z mého pohledu laika, mají dobrou myšlenku, ale už mi přijdou takové stále stejné (proč někdy nevyužít trochu progresivnější hudbu a posunout to více k takovému dravějšímu stylu, a to i po grafické stránce, k TV JOJ, vždyť tím ta myšlenka vizáže Primy nějak neupadne). Letos to bylo takové "vyblité", nijak podzimní (což je celkem logické, když se natáčí v exteriérech v létě) a podle mě slabší než v předchozích letech. Třeba loňská zima mi přišla jako nevyužitý potenciál. Prima zvolila pro reklamní identy jakési královny zimy (hlavně ta idea využít pro českou televizi pro vánoční čas asiatku jako představitelku zimy byla podle mě dokonalá), což je super, ale konečná podoba nebyla taková, že by si z toho divák sedl na zadek. Modré pozadí studia, šílené bílé pruhy, které rámovaly obraz a takový nijaký dojem, takto to na mne působilo. Chápu, že se Prima drží hesla, že v jednoduchosti je krása, ale tenkrát se to minulo účinkem. Šlo to udělat mnohem efektivněji a to tak, že by z těch zimních znělek vyzařoval mráz, chlad apod. Vím, že to zní jako klišé, ale téma Zimní královny šlo udělat mnohem výrazněji. Já jsem pro, aby Prima jela dál v tom, co dělá, protože to dělá u nás nejlíp, ale navrhuju trochu více barev, doprovodné grafiky a živelnosti. Mým topem reklamních znělek je léto 2008, podzim 2008 (zářijová část s těmi vznášejícími se lidmi), jaro 2009 (moderátoři v kostýmech rostlin, stromů apod.) a podzim 2009 (moderátoři v historické části nějakého města a poletující deštníky). Letní větrníky už na mně působily po té vizuální stránce tak nějak nijak a letošní jaro bylo ovlivněné muzikály, ale celkově jsem měl z konečné podoby smíšené pocity.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).