Hlavní navigace

Nova nemá v březnu vyprodané reklamní časy, pobízí proto klienty

7. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
7. 3. 2011

Televize Nova dnes poslala novinářům tiskové sdělení, v němž upozorňuje na to, že by její vedení bylo rádo, kdyby si u ní inzerenti zadali reklamní čas. Televize Nova vydala minulou středu speciální zvýhodněnou nabídku, týkající se doprodeje reklamního času a sponzoringu za měsíc březen, uvedla mluvčí Michaela Fričová. Z jejího tvrzení tedy zároveň vyplývá, že třetí měsíc letošního roku ještě nemá reklamou kompletně zaplněn.

ČTĚTE TAKÉ: Ministr kultury: Od Novy a Primy chceme na podporu filmu půl miliardy

Jeden floatingový rating na TV Nova tak mohou klienti pořídit za 6 000 Kč a za 2 000 Kč na kanálu Nova Cinema. Ve sponzoringu se slevy pohybují od 50 do 60% na vybrané pořady, včetně Ulice a Ordinace v růžové zahradě 2, upřesnila Fričová. Obchodní a výkonný ředitel Novy Jan Řehák při této příležitosti konstatoval, že nabídka je množstevně omezena. Zaplnit vysílací časy reklamou naopak neměly podle serveru Mediaguru.cz problém Česká televize a Prima.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).