Údaje o absolutních počtech diváků svých pořadů přestala používat v tiskových zprávách televize Nova. Poprvé tuto metodu použila při prezentaci výsledků sledovanosti speciálního narozeninového vysílání ze soboty 4. února. Ačkoli premiéru nové české pohádky Čertova nevěsta viděly víc než dva miliony diváků, Nova v tiskové zprávě uvedla jen podíl na publiku ve „svojí“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let.
K TÉMATU: Premiéra Čertovy nevěsty vrátila Novu na čísla z dob Vladimíra Železného
Stejným způsobem Nova prezentovala i výsledky sledovanosti úvodního dílu show Hlas Česko Slovenska z uplynulé neděle. Opět nabídla pouze podíly na publiku od 15 do 54 let, případně ještě v užší cílové skupině diváků od 15 do 24 let a souhrnné podíly Novy a Novy Cinema z nedělního večera. Obě tiskové zprávy Nova doplnila koláčovými grafy.