Hlavní navigace

Nova se stala členem Sdružení pro internetovou reklamu

18. 5. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

18. 5. 2007

Televize Nova se stala novým členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), profesního sdružení v oblasti internetové reklamy. Výkonný výbor SPIR rozhodl o zařazení jejího provozovatele, společnosti CET 21, do Sekce internetových médií. Firma provozuje kromě internetového portálu www.nova.cz také stránku www.klub.cz s amatérskými vi­dey.

SPIR se skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, startuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, informovala výkonná ředitelka sdružení Kateřina Hrubešová.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.