Hlavní navigace

Nova si spravila chuť po hokeji, v úterý drtivě porazila Primu i ČT

23. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ GRAF Po osmé hodině večer bodovala Ordinace na hlavním programu Novy i film Vůně cibule na Nově Cinema. V celodenním podílu měla Nova Group 40 procent.

Konec hokejového mistrovství světa vrátil staré pořádky do televizní sledovanosti. Úterky opět drtivě opanovala televize Nova se svojí mýdlovou operou Ordinace v růžové zahradě 2. Společně s Televizními novinami dosáhla téměř dvou milionu dospělých diváků a v celodenním podílu na publiku starším 15 let tak Nova vykázala nadprůměrný podíl 33,79 procenta (v prime time od 19 do 23 hodin dokonce 43,64 procenta).

K TÉMATU: Čtyřka se po skončení hokejového šampionátu propadla v pondělí na minimum

BRAND24

Mimořádně se dařilo i Nově Cinema, která filmem Vůně cibule po 20. hodině přilákala v průměru 333 tisíc dospělých diváků, což představovalo 8,81 procenta dospělého publika. V hlavním vysílacím čase tak Nova Cinema vykázala nadprůměrný podíl 6,14 procenta a v součtu s hlavním programem Novy na dnešní dobu neobvyklých 49,78 procenta. Ostatní dvě velké televizní skupiny, Prima a Česká televize, za Novou výrazně zaostávaly.

Zatímco Nova vykázala v součtu obou volně šířených kanálů celodenní podíl 38,19 procenta, Prima Group pouze 24,75 procenta a ČT Group 24,58 procenta. V hlavním vysílacím čase byly rozdíly ještě markantnější: Nova Group dosáhla zmiňovaných 49,78 procenta, Prima Group 21,78 a ČT Group 19,53 procenta. Nově se tradičně dařilo víc v cílové skupině diváků od 15 do 54 let. U nich v celodenním podílu dosáhla společně s Novou Cinemou hodnoty 40,44 procenta, Prima Group 23,68 procenta a ČT Group 20,38 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).