Původní sitcom Comeback, s kterým Nova slavila loni na podzim úspěch u českých diváků, narazil u sousedů na Slovensku na nezájem. Tamní nejsledovanější televize Markíza, kterou vlastní stejně jako Novu mediální skupina CME, nasadila Comeback do hlavního vysílacího času od 21:20 hod., podle serveru Mediálne.sk ale dosáhla podprůměrné sledovanosti a musela další díly přesunout do pozdějších časů.
První díl Comebacku dosáhl na Markíze toto úterý 16-procentního podílu na sledovanosti, zatímco seriál Panelák na konkurenční televizi Joj měl podíl 32,7 procenta. O den později už Markíza přesunula Comeback na 23:20 a v podobných časech s ním počítá i nadále. Do původního času, v němž běžel úvodní díl Comebacku, umístila Markíza americké filmy.
S výsledkem první epizody spokojeni nejsme. Jeho další nasazení jsme přehodnocovali,
řekla serveru Mediálne.sk Miroslava Labašová, PR manažerka Markízy. Televize dodala, že Comeback nasadila kvůli jeho úspěšnosti na českém trhu a vyzkoušela ho v době mimo hlavní sezónu.