Televize Nova si při prezentování výsledků sledovanosti může pomáhat kumulovanými hodnotami svých dvou terestrických kanálů Nova i Nova Cinema. Díky spojení hodnot obou kanálů je výsledná sledovanost ve srovnání s konkurencí hodně povzbudivá a podíly na trhu připomínají doby minulé kdy Nova neohroženě dominovala českému televiznímu trhu. Ukazují to i průměrné podíly na sledovanosti za minulý týden, které česká komerční jednička včera zveřejnila.
TV Nova a Nova Cinema v něm dohromady zaznamenaly průměrný podíl na sledovanosti v hlavním vysílacím čase na úrovni 51,70 %. Tento údaj se ale týká pouze zúžené cílové skupiny 15–54, pro kterou Nova prodává reklamu. V minulosti byla přitom dominance samostatné Novy ještě vyšší i v širší cílové skupině 15+.
Dominance hlavního kanálu Novy se postupně ztrácela, díky synergiím s dalšími stanicemi, které provozuje nebo hodlá provozovat, si ale trhový líder může upevnit svou pozici. Podobným vývojem prochází i Prima, která ale bude mít omnoho skromnější cíle – pro ní bude prioritou udržet si v následujících letech výrazný odstup od nových digitálních televizí.