Noviny musí využít Internet

15. 4. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

„Nemine dne, aby se na Internetu neobjevila určitá zpráva rychleji než v klasických novinách,“ říká Rupert Murdoch, největší novinový magnát na světě, a dodává: „Když jsem po roce 2000 prohlásil, že Internet je pouze marketingem nafouknutá bublina, mýlil jsem se.“ Podle něj by se tradiční noviny měly začít více obávat internetových zpravodajských webů, kam budou na úkor printu stále více proudit příjmy z reklamy. Jedním dechem však dodává, že papírová forma bude mít stále své místo. …

„Nemine dne, aby se na Internetu neobjevila určitá zpráva rychleji než v klasických novinách,“ říká Rupert Murdoch, největší novinový magnát na světě, a dodává: „Když jsem po roce 2000 prohlásil, že Internet je pouze marketingem nafouknutá bublina, mýlil jsem se.“ Podle něj by se tradiční noviny měly začít více obávat internetových zpravodajských webů, kam budou na úkor printu stále více proudit příjmy z reklamy. Jedním dechem však dodává, že papírová forma bude mít stále své místo. (OrangePortal.sk, Novinky.cz)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).