Tak většinou mám pocit, že míň pravdy má telekom a trochu víc jiní operátoři. Tentokrát mi přijde, že logika argumentace telekomu je věcnější a konstruktivnější, že nereaguje emočně jako operátoři, kteří jen provolávají a prohlašují, ale vlastně nic konkrétního neříkají. Přijde mi, že i argumenty v diskusích proti telekomu jsou nekonstruktivní a předpojaté, skoro bych řekl zaplacené či exhibicionistické. Také mi k tomuto pocitu nahrává rozpolcenost novinářské obce k této problematice, což je u takového tématu většinou neobvyklé?!?!
Možná vám přijde důležité zjišťovat, jestli má víc pravdy Telecom nebo alternativní operátoři a kdo umí vydat pohlednější tiskovou zprávu, to ale pro mne jako zákazníka není to rozhodující. Alternativní operátoři nejsou samozřejmě žádní spasitelé, ale faktem je, že současná situace v připojování zvláště domácností k internetu je špatná a je to prostě Telecom (jako firma, která sedí na drátech), který nese hlavní vinu. Přitom nepřichází s žádnými návrhy, které stav změní, podle jeho nynějších plánů na tom zákazník bude stejně nebo hůře - argumentů padlo na Lupě i Živě celkem dost a osobně nemám důvod jim nevěřit.
Myslím, že Telecom se právě těmi bojůvkami dobře baví. Ale jako zákazník se nějakými paušály a "slevami" nenechám oblbnout. Chci ADSL a to ještě letos. Chci ho za cenu do 1.500 korun včetně Internetu a chci si vybírat z IAP. Jako zákazník telefonující potom chci LLU, a to dřív něž za rok.
Nenechte se zmást řečičkami ani od ČTc, ani od OLO. Jim jde jenom o prachy. Tak se chovejme stejně, vždyť jim jde o prachy naše.
Nemáte občas potíže se záměnou pojmů a dojmů ? Objasněte mi prosím např., co je předpojaté a exhibicionistické na názoru, že touto "slevou" od Telekomu internet pro koncového uživatele - když to půjde hoooodně dobře - nezdraží ???!!! Nechci slevu zadarmo ?! :-)))
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).