Hlavní navigace

Názor k článku Nový občanský zákoník a e-shopy? Změny se dotknou i odstoupení od smlouvy od Petr - Pěkně děkuji za spokojeného zákazníka, který vrátí zboží...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2013 13:25

    Petr (neregistrovaný)

    Pěkně děkuji za spokojeného zákazníka, který vrátí zboží a ještě to naučí ostatní.
    Někdy mi připadá, že si "zákazník" neuvědomuje jaké jsou ostatní náklady spojené s vráceným zboží, které bere obchodník na sklad jen na zakázku, které se neprodává běžně.
    Víte jaké by měl obchodník náklady na vrácené zboží do dvou měsíců? Mnohokrát se jedná o sezóní zboží, které se Vám bude po vrácení válet na skladě třeba další půl rok.
    A na všechno toto, i na peníze vrácené za dopravu musí někde vydělat, takže kdo umí počítat, tomu dojde, že musí mít vyšší marži.
    Takže díky vrtošivým, rozmazleným, vyčůraným - "náročným zákazníkům" jsou ceny v obchodech zbytečně vyšší.
    Prosím Vás některé zákazníky, přemýšlejte.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).