OPRAVENO Velké akce typu talentových show se na obrazovce digitálního plnoformátového kanálu Barrandov jen tak neobjeví. V rozhovoru pro týdeník Marketing&Media to uvedl místopředseda představenstva a ředitel marketingu a PR Janis Sidovský, který se stane také 1. října novým ředitelem vlastní tvorby této stanice. O něčem podobném je možné uvažovat až v době, kdy kanál dosáhne plného pokrytí.
GLOSA: S reprízami Barrandov díru do světa neudělá. A šestiprocentní podíl taky ne
Pravděpodobně od začátku příštího roku by se ale mělo programové schéma této televize částečně změnit. Vize, kterou má Sidovský představit svým spolupracovníkům příští měsíc, by měla klást větší důraz na českou produkci a posílení zábavy. Rozhodně nebudeme vysílat estrády typu scénka – písnička. Půjde o jiný typ pořadu, nebudeme třeba točit v divadlech, chceme využívat vlastní studio na Barrandově,
přiblížil pro odborný týdeník Sidovský. Podíl vlastní tvorby by však měl zůstat na současných třiceti procentech. Další projekt se slovenskou TV JOJ se zatím nechystá.