Nový ředitel vlastní tvorby Barrandova chce posílit v programu zábavu

20. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
20. 9. 2010

OPRAVENO Velké akce typu talentových show se na obrazovce digitálního plnoformátového kanálu Barrandov jen tak neobjeví. V rozhovoru pro týdeník Marketing&Media to uvedl místopředseda představenstva a ředitel marketingu a PR Janis Sidovský, který se stane také 1. října novým ředitelem vlastní tvorby této stanice. O něčem podobném je možné uvažovat až v době, kdy kanál dosáhne plného pokrytí.

MM Influenceři

GLOSA: S reprízami Barrandov díru do světa neudělá. A šestiprocentní podíl taky ne

Pravděpodobně od začátku příštího roku by se ale mělo programové schéma této televize částečně změnit. Vize, kterou má Sidovský představit svým spolupracovníkům příští měsíc, by měla klást větší důraz na českou produkci a posílení zábavy. Rozhodně nebudeme vysílat estrády typu scénka – písnička. Půjde o jiný typ pořadu, nebudeme třeba točit v divadlech, chceme využívat vlastní studio na Barrandově, přiblížil pro odborný týdeník Sidovský. Podíl vlastní tvorby by však měl zůstat na současných třiceti procentech. Další projekt se slovenskou TV JOJ se zatím nechystá.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).