len taka mala drobnost: vekova kategoria 25-35 nema zaujem o lifestyle typu MTV(to je pre 12-19), naopak, chce muziku, ku ktorej ma "citovy vztah", dalej nema zaujem o sms linky, ktore zaplnaju polovicku obrazovky, ja chapem, ze z toho su peniaze, ale je treba to dizajnovo vysperkovat tak, aby to nebol rusivy element pri sledovani .. a takto by som mohol dalej pisat, ale obavam sa, ze je to zbytocne ;)
...zejména v otázce distribuce Óčka.Vidím kolem sebe kolik lidí investovalo do nových ITA i STA a jistě nebudou přidávat ve velkém další anténu jen kvůli vašemu programu. Na vysílače s muxem 1-3 je natočeno přes 90% antén v ČR. Nepromarněte svoji šanci a vstupte do mutliplexu 3. Zavděčíte se všem svým fanouškům. Postavený, nepostavený mux4 nemá v současnosti perspektivu...
"pár minut"? Klipy MTV CZ tvoří polovinu vysílacího času, ale chápu, že lidi to rádi přehlížejí a radši si utvoří na ten kanál názor dříve, než kdyby ho nejdříve alespoň týden v kuse sledovali. Vsadím se, že polovina těch lidí, co na MTV CZ nadává buď nemá přehled, co se vysílá na jiných MTV ve světě anebo se jim nezamlouvá proto, že ho vlastní Nova. Nicméně to, že ho vlastní právě CET21/CME, je jen dobře. Mít to na starosti MTV Networks, nebyla by tam hudba vůbec. České MTV jako jediné na světě, společně s verzí Adria, stále ještě hraje hudbu a v tak hojném množství. Dokonce tam je spousta hudebních bloků, o kterých si jiné MTV mohou nechat jen zdát (viz. Anglie a USA). Jasně, MTV v dnešní době už dávno není jen o hudbě. Myslet si to by bylo naivní. Nicméně hudba stále k MTV patří a vždy patřit bude. Ne všechny seriály na MTV jsou povedené nebo zábavné, ale najdou se tam i koukatelné věci a některé jsou i dost dobré. Je zajímavé, že na MTV jsou reklamy minimálně, ale popularita a zájem o tenhle kanál roste. Asi dělají něco dobře. Jinak za to, že jinde ve světě jsou na MTV pouze seriály, můžete vděčit Jersey Shore (v USA neuvěřitelná sledovanost) a popularitě YouTube (otevřenost a sdílení obsahu/klipů). A ještě k tomu Óčku... dříve jsem na něj koukal rád - především když to ještě byla Stanice O a krátce poté - ale dneska to už nejde. Pustím si ho pro zajímavost a pro playlist některých bloků, ale to je tak vše. V porovnání s MTV CZ na mě technicky a graficky působí strašně neprofesionálně. Třeba se to teď zlepší. A ano, vím, že to takhle srovnávat není úplně fér, ale licence nelicence, MTV vypadá a působí mnohem líp. Umí upoutat a být hravé, graficky spolu vše ladí a je konzistentní. I ten SMS Chat, který je na MTV pouze ve 2 hud. blocích, vypadá důstojněji.
Já bych se nebál. Óčko potřebuje refresh a potřebuje posun. Věřil bych Štěpánovi Woldemu, že ví co chce, snad taky bude mít nástroje a finance, jak to udělat... Co se týká life stylových pořadů - to je dnes velmi široká škála, na Óčku pod vedem ŠW bych nečekal pořady typu "staň se otrokem Paris Hilton", ale spiš některé vychytanější kousky, které dnes najdeme třeba na Cool... ale je to jen můj osobní pocit, kdo si počká, ten uvidí... Nic proti J. Balvínovi, ale nevidím důvod k pláči, že Óčko dostává mladého šéfa, který je jeden z největších mediálních odborníků u nás.
Souhlasím s vámi. Problém je ale v tom, že lidí, kteří chtějí opravdu jenom hudbu a ne (hlavně) tu omáčku kolem, je pořád míň a míň. A když už se takoví najdou, tak obyvkle neposlouchají mainstream, který se vysílá na hudebních stanicích tohoto typu. Buď jedou v nějakých náročnějších žánrech nebo v hudbě z minulosti.
No moment, nevím jak vám pane, ale já teda rozhodně spadám do té první věkové kategorie, kterou jste uvedl a i jako člověk pod 25 let chci na hudební televizi vidět hudbu a klipy, ne pořady o módě a rozcafených teenagerech. Když chci vidět módu, zapnu si Fashion tv, když chci vidět reality show, zapnu si Primu, Love, Joj, Markízu nebo někdy MTV CZ, ale když si zapnu Óčko, tak chci aby se na mě valily klipy s mainstreamovou hudbou 2012. Nic víc po Óčku nežádám.
Vesměs bych souhlasil s názory ostatních na tomto fóru. Ale je si třeba uvědomit,že čtenářům tohoto serveru je tak kolem 30 a více,kdežto divákům Óčka - a taky jejich cílovka má tak 12 - 25? Takže logicky to,co se tu nelíbí nám nemusí být úplně špatně pro naší zlatou mládež. Mě je tedy 30 a už teď stanic O moc nesleduju,maximáolně tak občas Hitzone. Naopak jsem hodně unešen z Retro music Tv a protože mám rád tuc tuc music,tak dám občas i MTV Dance nebo Mooze.Takže podtrženo sečteno,neřešme to a zeptejme se radši dětí (klidně i těch od sousedu), co oni na to. Obávám se,že jejich reakce bude spíše pozitivní. Hudbu si totiž klidně pustí třeba z netu....
poslední dobou jde všechno novým směr - do pekel :D óčko by mělo být jenom o hudbě, když jsem se koukal na MTV, tak jsem nechápal co tam těch pár minut klipů během dne dělá, to už MusicTV není...jestli se z toho stane jenom další "klon" MTV (kterých je na satelitu už moc), tak brzo óčko skončí...opravdu se dá vydělat tolik peněz na mladých lidech (12-25let), kteří ještě nemají pořádně vlastní příjmy? stačí se podívat jaké druhy reklam dneska nejvíce jsou ve vysílání (auta, jídlo, prací prostředky, čistící...)? k tam mladým lidem si společnosti které budou mít zájem najdou lepší a taky levnější cestu ;)