Óčko by se podle Štěpána Woldeho mělo vyhnout cestě „naleštěného jukeboxu“, po které podle něj jde třeba program VH1. „Óčko by se mělo víc přiklonit k lifestylu, ale je třeba dobře vybrat příslušné pořady. Doufám, že se přitom podaří uplatnit i zkušenosti z produkční společnosti MediaOne, která spolupracuje na výrobě pořadů pro jiné zdejší televize,“ prohlásil Wolde v rozhovoru pro server Médiář.cz, vůbec prvním po jeho jmenování do funkce.
K TÉMATU: Hudební televize Óčko vyměnila šéfa. Balvína nahradil po devíti letech Wolde
Právě na lifestyle hodně sází i konkurenční hudební kanál MTV, který na českém a slovenském trhu provozuje televize Nova. Lokalizovanou verzi MTV původně chtělo provozovat Óčko, podle Woldeho předchůdce Jiřího Balvína se ale nedohodlo s MTV Networks na podmínkách spolupráce. Wolde v minulosti Óčku pomohl už jako výkonný ředitel agentury Atmedia, která prodává reklamní časy na menších kabelových a satelitních televizích. Díky ní se Óčko dostalo do peoplemetrů a začalo prodávat reklamní časy podle dosažené sledovanosti.
ČTĚTE TAKÉ: Štěpán Wolde odešel z agentury Atmedia, soustředí se na Media One
Agenturu Atmedia Wolde loni opustil poté, co jejímu polskému majiteli začalo vadit jeho souběžné angažmá ve společnosti Media One, která zajišťuje výrobu a prodej speciálních reklamních formátů u pořadů v různých českých televizích, včetně formátu Prostřeno! na Primě family. Wolde je od loňského roku jediným vlastníkem Media One a na majiteli Óčka, vydavatelství Mafra, si vymohl právo působit jak v Óčku, tak v této firmě.
ROZHOVOR: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media Štěpán Wolde
Óčko má podle Woldeho v letošním roce vyřešit nejen svoje přeformátování na hudebně-lifestylovou televizi, ale také otázku distribuce signálu přes pozemní vysílače. Momentálně tento program vysílá v multiplexu 4 v Praze, Brně a Ostravě, a také v lokálních multiplexech v Českých Budějovicích a Liberci. Dnes již bývalý ředitel Óčka Jiří Balvín ještě nedávno nevylučoval možnost návratu hudebního kanálu do multiplexu 3, v němž tato televize vysílala do léta 2010.
Z ARCHIVU: Štěpán Wolde převezme firmu Media One, usilující o prodej reklamy v ČT
Podle Woldeho Óčko do pozemního digitálního vysílání patří. „Jestli bude v síti 4, to teď nevím. Každopádně budeme hledat rovnováhu, a to rychle. Je to samozřejmě otázka ceny, rychlosti budování sítě a taky reakce domácností – laicky řečeno nestačí jen nechat pokrýt velká města, ale i přesvědčit diváky, aby si správně otočili anténu a stanici naladili,“ řekl nový šéf Óčka serveru Médiář.cz. Za svůj cíl si také klade posílit diváckou skupinu ve věku od 25 do 35, která je inzertně velmi zajímavá, ale u Óčka slabší.