Děkuji za Váš názor, příště ale prosím čtěte pozorněji:
Recenze na DigiZone.cz není nutnou podmínkou pro to, aby set-top-box označení "Umí dobře česky" získal. Plně dostačující je nezávislý test výrobku na odborném internetovém serveru nebo v časopise, který splnění zadaných kritérií potvrzuje. Stejnou platnost má i dobrozdání výrobce nebo distributora digitálního přijímače, které je navíc opřené o zkušenosti jeho uživatelů.
Tento odstavec naleznete hned pod zněním čtyř podmínek. Potvrzujete tedy jako uživatel set-top-boxu, že všechny čtyři body splňuje? Pokud to tvrdí i samotný distributor, rádi mu označení "Umí dobře česky" dodáme a zařadíme ho na oficiální seznam. A o který přístroj se jedná, pokud se můžu zeptat?
Symbol DigiZone.cz ve spodní části loga slouží k tomu, aby si uživatelé snadno mohli ověřit validitu nálepky a zároveň měli přístup k aktuálním informacím o digitálním vysílání. Pokud Vám to vadí, je to Váš názor a ten Vám nikdo samozřejmě nevezme.
Promiňte, ale o kterém dovozci píšete? Je to pouze Vaše stanovisko nebo mínění firmy, která set-top-boxy do ČR dováží? Jste to Vy sám, kdo má rozhodující pravomoci v této společnosti? Napadají mě dva přístroje: Homecast T8000-PVR nebo Inverto IDL-7000T PVR. Podla slov a stránek Radka Donáta ale první nemá podporu ISO 6937, druhý zas český manuál. Samozřejmě věci se mění a doplňují, tak už to nemusí být pravda. Homecast tu distribuuje Allcom, kdo oficiálně dováží Inverto, netuším. Možná víte víc...
Čím byste chtěl název DigiZone.cz nahrazovat? Třeba webovou adresou svého dovozce? Ale jinak se Vám nápad i design symbolu líbí? Nepřipadá Vám přinejmenším trochu nepatřičné, chtít si přisvojit něco, co vymyslel někdo jiný? Server DigiZone.cz samozřejmě nechce výrobce a distributory nutit do používání loga, které pro spotřebitele připravil. Ale jak ukazují naše zkušenostmi, ani nemusí. Firmy, které dovážejí tisíce set-top-boxů na český trh, vidí nálepku "Umí dobře česky" jako krok správným směrem, který jim mezi zákazníky v ČR rozhodně neuškodí. Pokud si chcete Vy a váš dovozce vymyslet označení vlastní, samozřejmě Vám v tom nikdo nebrání. Ale začněte prosím, tak jako my, od píky. A to včetně textu, grafického návrhu a propagace v médiích.
Chtěl bych jen dodat, že i když distributor set-top-boxu, který splňuje všechny čtyři body správné češtiny, nebude chtít používat symbol "Umí dobře česky", na oficiálním seznamu se jeho produkt stejně objeví. Je to služba čtenářům a lidem, kteří si chtějí koupit nový set-top-box s kvalitní češtinou. Jediným mínusem je, že člověk nepotká označení přímo v obchodě, ale jen na Internetu. Protože na Internet ale nechodí každý, může se stát, že si zákazník dobře počeštěného set-top-boxu nevšimne. Možná si vybere jiný, který bude označený jasně. Proč? Na to se zeptejte svého dovozce. Samozřejmě netvrdím, že pro každého je čeština to nejdůležitější, existují další podstatné parametry. Symbol "Umí dobře česky" je pouze podanou pomocnou rukou všem, kteří si nechtějí nebo nemají čas podporu češtiny pracně zjišťovat sami.
Další kontakt můžete Vy i Váš distributor směřovat na e-mail: kalal@digizone.cz nebo redakce@digizone.cz. Myslím, že to bude lepší, než řešit věci pod článkem.