Opravdu se považujete za většinového spotřebitele :-)? Já nabízím jiný scénář. Člověk se třeba díky masáži na ČT dozví, že by potřeboval set-top-box. Přijde do svého oblíbeného elektra nebo hypermarketu, tam skutečně takový výrobek najde. A když na jednom uvidí, že "Umí dobře česky", řekne si, že to je fajn. Koupí si ho, přinese domů, zapojí a nemá problém. Když mu vyjde chvilka, podívá se i na zmíněný server. Protože už má koupený set-top-box, není důvod k nákupu dalšího. Možná ho zaujmou nějaké informace o digitálním vysílání doma nebo ve světě.
Nevylučuji, že zmínky o symbolu "Umí dobře česky" se dostanou i do státní informační kampaně o zavádění DVB-T. Když pak lidé uslyší, že set-top-boxy, které na sobě tento symbol, nemají problémy s češtinou, začnou se po nich v obchodech aktivně rozlížet.
Jinak máte pravdu, měli bychom na titulní stránku dát informace o logu "Umí dobře česky" v nějaké nepřehlédutelné podobě. Nejlépe jako obrázek, na který se dá kliknout, a který má pod sebou i textovou vysvětlivku.
A clanek o oznaceni "Umí dobře česky" pristi tyden (ve ctvrtek?) jiz take zmizi z uvodni stranky do predchozich clanku ;-). Co treba alespon odkazovat primo na clanek adresou napr. cesky.digizone.cz, a tuto uvadet na samolepce? No nic, jen muj nazor a pohled na vec.
prijde mi to stejne divne:
jako vetsinovy spotrebitel nekde v obchode (at uz kamenem nebo internetovem) uvidim u prijimace tuto samolepku, o jejimz vyznamu budu vedet prd (co umi dobre cesky? mluvit? zpivat?), ale protoze je tam uvedena i inet adresa, logicky se na ni podivam. O oznaceni se nedozvim asi nic, protoze odkaz na vysvetleni je zaclenen do textu na uvodni strance (lehce prehlednu), mimo jine az za odkazem na obchod digizone.cz (no to ale asi ne, kdyz prodavajicim je jista v.o.s. :-), ale hlavne ze je neprehlednutelny vstup do tohoto obchodu, takze muj dalsi postup jako vetsinoveho spotrebitele bude samozrejme vstup do nej. A kdyz uz tam budu, co bych nenakoupil tam, prece se nebudu vracet zpet do obchodu kde jsem videl tu samolepku, kdyz tady mam najednou vse pokupe? Takze z meho pohledu je samolepka jenom reklama.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).