Hlavní navigace

Novým šéfem marketingu Samsungu pro Česko a Slovensko je Toma Ivanović

10. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Firma vsadila na balkánského manažera, který naposledy působil v polské pobočce společnosti Reckitt Benckiser jako marketingový manažer divize Hygiene

Marketingové oddělení společnosti Samsung pro Českou republiku a Slovensko nově vede Toma Ivanović, který přichází ze společnosti Reckitt Benckiser. Do funkce nastoupil 1. října, informovala firma, která je jedničkou v prodeji televizorů na českém i světovém trhu. Ivanović má na starost veškeré marketingové aktivity firmy, tedy oddělení brand marketingu a retail marketingu. Před nástupcem do české a slovenské pobočky Samsungu působil téměř čtyři roky v Polsku jako marketingový manažer divize Hygiene firmy Reckitt Benckiser.

K TÉMATU: Ondřej Lukáč přešel ze Samsungu do Novy, je produktovým manažerem Voyo.cz

Toma Ivanović dříve působil na různých marketingových pozicích v České republice, na Slovensku, v Německu a na Balkáně, například v oblasti produktů kosmetiky ve společnosti Beiersdorf a v potravinářství pro koncern Nestlé. Absolvoval Anglo-American College. Je ženatý, má tři děti a jeho zálibou je historie a sport.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).