Hlavní navigace

Telefónica O2 má nového výkonného ředitele pro rezidentní marketing

21. 1. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

S účinností od 1. února 2010 se stal Jiří Dvorjančanský novým výkonným ředitelem pro rezidentní marketing ve společnosti Telefónica O2. Čtyřicetiletý Dvorjančanský přichází ze skupiny Deutsche Telekom, kde působil jedenáct let na různých vedoucích manažerských pozicích v oblasti obchodu a marketingu. Pracoval například jako výkonný ředitel marketingové divize českého i německého T-Mobilu. Působil také ve funkci člena dozorčí rady britského T-Mobilu.

S účinností od 1. února 2010 se stal Jiří Dvorjančanský novým výkonným ředitelem pro rezidentní marketing ve společnosti Telefónica O2. Čtyřicetiletý Dvorjančanský přichází ze skupiny Deutsche Telekom, kde působil jedenáct let na různých vedoucích manažerských pozicích v oblasti obchodu a marketingu. Pracoval například jako výkonný ředitel marketingové divize českého i německého T-Mobilu. Působil také ve funkci člena dozorčí rady britského T-Mobilu.

V nové funkci v Telefónice O2 bude přímo podřízený viceprezidentovi pro rezidentní zákazníky Josemu Perdomovi a bude odpovědný za marketing hlasových i datových služeb pro rezidentní zákazníky, služeb pro SOHO segment, produktový management, rozvoj obchodu a věrnostních programů. Současně bude zodpovídat za marketing služeb určených pro domácnosti (např. O2 Internet nebo O2TV). (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).