Telefónica O2 dnes představila nové služby pro uživatele předplacených karet trpící akutním nedostatkem kreditu. O2 Ozvi se je prakticky to samé, jako Ozvi se SMS u Vodafonu. Pokud vám dojde kredit a již tak nemůžete volat (ani prozvánět) a posílat klasické textové zprávy, můžete pomocí speciálního požadavku nechat zdarma odeslat SMS vzkaz na mobil člověka, se kterým se potřebujete spojit. Stačí jako hovor odeslat kód *144*xxxxxxxx#, kde xxxxxxxx představuje číslo mobilu, kam má putovat textová zpráva s požadavkem na zpětné volání: Odesílatel této zprávy nemá dostatečný kredit a žádá vás o zpětné zavolání
.
I Telefónica O2 (stejně jako Vodafone) počítá s omezením množství těchto požadavků. O zpětný telefonát lze požádat pouze desetkrát v jednom kalendářním měsíci. Vodafone umožňuje poslat požadavek desetkrát během jednoho dne (nebo třikrát na jedno číslo) a službu neomezuje jen na předplacené karty. Telefónika O2 však O2 Ozvi se doplňuje o službu O2 Dobij mi kdy na podobném principu lze poslat SMS požadavek na dobití kreditu. Postup je stejný, jen se mění číslo kódu z 144 na 145. Na zvolené číslo pak putuje SMS zpráva s textem Odesílatel této zprávy již nemá kredit a dovoluje si vás požádat o jeho dobití.
Obě služby jsou ideálním řešením například pro rodiče s dětmi. Díky nim se totiž děti mohou s rodiči spojit i v případě nedostatečného kreditu. Rodiče jim pak mohou buď zavolat zpátky nebo jim dobít kredit. Služby navíc není třeba složitě aktivovat, ani za ně platit. Poskytujeme je bezplatně,
říká o novinkách Adrian Garrett, marketingový ředitel pro předplacené služby společnosti Telefónica O2. (Tisková zpráva)