Novinku představí operátor postupně v několika vlnách, první zákaznici se dočkají už příští pondělí 9. října. Jako první přijdou ve zmiňovaném termínu na řadu uživatelé O2 TV XL. Následovat budou diváci O2 TV L, O2 TV M a O2 TV HBO. Posledním zákazníkům bude Moje menu spuštěno během listopadu.
Nová funkce O2 TV nazvaná Moje menu analyzujetisíce hodin obsahu na všech kanálech a třídí je do osmi obsahových kategorií. Stisknutím tlačítka Menu na ovladači se tak divákům zobrazí obrazovka, na níž jsou nejpopulárnější služby O2 TV dostupné na jedno kliknutí
.
Naším záměrem bylo zjednodušit zákazníkům O2 TV orientaci ve velkém množství hodin obsahu, představit jim ty nejlepší pořady z kanálů, které doposud nesledovali. Stačí jen, aby si zákazník řekl, nač má zrovna náladu, a klikl na patřičnou kategorii. Například filmy v kategorii Nejlepší filmy nebo Komedie jsou navíc seřazeny podle hodnocení milionů diváků,
vysvětluje David Duroň, ředitel O2 TV. Přehledné hodnocení filmů i seriálů pochází z databáze globální služby IMDb.com.
Podoba i funkcionality Moje menu se snaží vyhovět představám zákazníků. Z anonymních dat chování uživatelů u 120 tisíců set-top boxů jsme zjistili, jaké funkce jsou pro diváky nejdůležitější, a vylepšili jejich přístup k nim,
vysvětluje Petr Tejkal z agentury 2fresh, která design a prostředí Moje menu vyvinula. Ve stejném designu bude i nová podoba webu O2 TV, která bude spuštěna během několika týdnů.
Uživatele podle něj nejvíce zajímá, co právě teď běží na jejich oblíbených kanálech, dále jaký je aktuální výběr TV pořadu dle žánrů, seznam vlastních nahrávek a O2 Videotéka. 2fresh pro vývoj nové funkce využil tzv. „human centric design“, kdy zkoumal přímo potřeby koncových zákazníků.