O2TV, počtem abonentů největší IPTV služba na českém trhu, má další masivní výpadek. Již od časných ranních hodin nelze jejím prostřednictvím sledovat žádné televizní kanály ani přistupovat k dalším službám. Abonentům se na televizní obrazovce po zapnutí set-top-boxu objeví pouze bílá stránka o síťové chybě vyzývající ke kontaktování správce sítě.
Nefunguje ani přihlášení z oficiální aplikace služby pro chytré mobily, protože neakceptuje přístupové údaje. Aplikace Tiviko.com, která také umožňuje plánování nahrávání, při pokusu o nastavení nahrávání hlásí interní chybu serveru. Na zákaznické licence problémy potvrzují. Termín opětovného uvedení do provozu však nejsou pracovníci schopni jakkoliv konkretizovat (ani řádově).
Stejně tak netuší, co bude s dříve naplánovaným nahráváním, tedy jestli se uskuteční nebo ne. Poslední masivní výpadek měla O2TV letos na jaře, kdy nefungovalo právě vzdálené nahrávání spolu s přístupem do televizního archivu. Drobné technické chyby jsou však běžným koloritem služby. Zejména v nočních hodinách je funkčnost nadstavbových služeb značně nejistá a abonenti bez nadsázky „hrají loterii“, jestli si přehrají nahraný pořad nebo pořad z televizního archivu.
Tentokrát však není možné ani běžné sledování lineárního televizního vysílání, takže kdo nemá vyřešen alternativní příjem (např. přes pozemní digitální vysílání, které dodané set-top-boxy rovněž podporují), je momentálně bez televize. Operátor obvykle žádné gentlemanské kompenzace za podobné nepříjemnosti zákazníkům nenabízí. I to může být jedním z důvodů, proč při ostré konkurence satelitní a kabelové televize počet abonentů O2TV víceméně stagnuje.