Hlavní navigace

Obchod a marketing bude v UPC ČR řídit Jason King

Martin Vyleťal

Nový viceprezident bude přímo podřízený generálnímu řediteli Václavu Bartoňovi. Personální posila přichází poté, co firma zaznamenala mírný pokles počtu internetových přípojek.

Kabelový operátor UPC Česká republika dnes oznámil, že management firmy posílí Jason King. Manažer s bohatými zkušenostmi z telekomunikačních a technologických společností, který v minulosti zastával například pozici obchodního ředitele mobilního operátora Oskar (dnes Vodafone), bude mít v UPC ČR na starosti komplexní řízení oblasti produktů, marketingu a obchodu.

Jason King

Jason King

Mým hlavním úkolem bude vedení obchodní stránky společnosti na jednom z nejkonkurenčnějších trhů v Evropě. UPC Česká republika nabízí nejrychlejší a nejstabilnější internetové připojení pro domácnosti. Mým stěžejním cílem je zajistit, abychom se opravdu zaměřovali na potřeby zákazníka a abychom i nadále přinášeli klíčové hodnoty z využívání internetového připojení, televizní zábavy a výhodného telefonování na českém trhu, říká Jason King, nový viceprezident UPC Česká republika pro obchod a marketing.

Personální posila přichází nedlouho poté, co vlastník UPC ČR firma Liberty Global zveřejnila výsledky za druhé čtvrtletí. Vyplynulo z nich mimo jiné, že českému UPC poklesl v prvním pololetí meziročně počet zákazníků o tři procenta. Firmě meziročně ubylo jak zákazníků kabelové televize, tak internetového připojení. 

Pozice viceprezidenta pro obchod a marketing byla v UPC ČR nově vytvořena. Dosud byl ve firmě za marketing zodpovědný marketingový ředitel Martin Smrž, za obchod pak obchodní ředitel Martin Vyklický. Ti budou nyní přímo podřízení právě Kingovi.

Generální ředitel Václav Bartoň věří, že Kingovy zkušenosti pomohou firmě lépe „prodat“ přednosti technologie, na které UPC nabízí své služby.

Marcom

Naše produktové, marketingové a obchodní týmy naleznou v Jasonovi a jeho zkušenostech cennou pomoc na cestě k tomu, abychom ještě hlouběji porozuměli očekáváním našich zákazníků a abychom u nich posílili vnímání předností našich služeb poskytovaných na nejmodernější optické síti, říká Václav Bartoň.

Začátkem září firma výrazně navýšila rychlosti u tarifů internetového připojení a začala nabízet slevy studentům vysokých škol.

Našli jste v článku chybu?
6. 9. 2013 13:13
Gyros (neregistrovaný)

Tak mě napadá, že snižování počtu přípojek by mohlo být způsobeno třeba tím, že spousta zaměstnanců "fasuje" notebooky/telefony s mobilním internetem, aby byli alespoň na mailu 24/7. No a pokud má někdo pevný internet jen na surfování a nekouká u toho na video streamy, tak mu takové mobilní připojení může stačit. Lidé šetří čím dál tím více a mezi prvními službami co zruší, bude kabelovka. Pochybuji, že s tím sebelepší marketingový specialista něco významného udělá.

6. 9. 2013 12:35
ded kenedy (neregistrovaný)

Marketing UPC je podle me promysleny: ,,Dekujeme stalym zakaznikum tim, ze jim uctujeme sluzby dvakrat draz nez tem novym.''