Hlavní navigace

Obchod a marketing bude v UPC ČR řídit Jason King

6. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nový viceprezident bude přímo podřízený generálnímu řediteli Václavu Bartoňovi. Personální posila přichází poté, co firma zaznamenala mírný pokles počtu internetových přípojek.

Kabelový operátor UPC Česká republika dnes oznámil, že management firmy posílí Jason King. Manažer s bohatými zkušenostmi z telekomunikačních a technologických společností, který v minulosti zastával například pozici obchodního ředitele mobilního operátora Oskar (dnes Vodafone), bude mít v UPC ČR na starosti komplexní řízení oblasti produktů, marketingu a obchodu.

Jason King

Jason King

Mým hlavním úkolem bude vedení obchodní stránky společnosti na jednom z nejkonkurenčnějších trhů v Evropě. UPC Česká republika nabízí nejrychlejší a nejstabilnější internetové připojení pro domácnosti. Mým stěžejním cílem je zajistit, abychom se opravdu zaměřovali na potřeby zákazníka a abychom i nadále přinášeli klíčové hodnoty z využívání internetového připojení, televizní zábavy a výhodného telefonování na českém trhu, říká Jason King, nový viceprezident UPC Česká republika pro obchod a marketing.

Personální posila přichází nedlouho poté, co vlastník UPC ČR firma Liberty Global zveřejnila výsledky za druhé čtvrtletí. Vyplynulo z nich mimo jiné, že českému UPC poklesl v prvním pololetí meziročně počet zákazníků o tři procenta. Firmě meziročně ubylo jak zákazníků kabelové televize, tak internetového připojení. 

Pozice viceprezidenta pro obchod a marketing byla v UPC ČR nově vytvořena. Dosud byl ve firmě za marketing zodpovědný marketingový ředitel Martin Smrž, za obchod pak obchodní ředitel Martin Vyklický. Ti budou nyní přímo podřízení právě Kingovi.

Generální ředitel Václav Bartoň věří, že Kingovy zkušenosti pomohou firmě lépe „prodat“ přednosti technologie, na které UPC nabízí své služby.

MMF24

Naše produktové, marketingové a obchodní týmy naleznou v Jasonovi a jeho zkušenostech cennou pomoc na cestě k tomu, abychom ještě hlouběji porozuměli očekáváním našich zákazníků a abychom u nich posílili vnímání předností našich služeb poskytovaných na nejmodernější optické síti, říká Václav Bartoň.

Začátkem září firma výrazně navýšila rychlosti u tarifů internetového připojení a začala nabízet slevy studentům vysokých škol.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).