Hlavní navigace

Obchod Kasa.cz kompletně redesignoval web a změnil logo

David Slížek

Internetový obchod Kasa.cz po dlouhé době změnil design svých stránek i strukturu webu. Největší novinkou je podle firmy vylepšené vyhledávání ve zboží, které při psaní klíčového slova našeptává odpovídající kategorie a výrobky. Chybí ale možnost hledat podle parametrů – například ceny. Autor: Internet Retail a.s. Kasa.cz po redesignu

Internetový obchod Kasa.cz po dlouhé době změnil design svých stránek i strukturu webu. Největší novinkou je podle firmy vylepšené vyhledávání ve zboží, které při psaní klíčového slova našeptává odpovídající kategorie a výrobky. Chybí ale možnost hledat podle parametrů – například ceny.


Autor: Internet Retail a.s.

Kasa.cz po redesignu

Změnilo se i logo, ve kterém slogan „Nejlepší nákupy na internetu“ nahradil claim „Jděte rovnou ke kase“. Oproti starému designu (viz níže) je ten nový určitě krokem kupředu.


Autor: http://web.archive.org

Starý design Kasa.cz

Kasa.cz je po Alza.cz a Mall.cz třetím největším e-shopem v ČR. Patří firmě Internet Retail, která provozuje také shopy na Slovensku a v Polsku. Firma za rok 2011 ohlásila obrat ve výši 2,3 miliardy korun.

Našli jste v článku chybu?