Společnost Datart International, provozovatel sítě kamenných prodejen s elektronikou a stejnojmenného e-shopu, rozšiřuje možnost osobních odběrů pro objednávky z internetového obchodu. Doposud bylo možné objednané zboží osobně převzít v některé z 32 kamenných prodejen, nově mohou zákazníci vybrané zboží vyzvednout i v prodejnách sítě Pont.
Ty se nacházejí převážně na tuzemských vlakových nádražích, ale například také v nemocnicích. Jejich provozovatelem je společnost JPServis, která patří do skupiny JLV, zajišťující mimo jiné gastronomický servis v jídelních vozech Českých drah.
Datart se tak snaží přizpůsobit rostoucí oblibě osobních odběrů. V loňském roce si zákazníci vyzvedli na některé z jeho kamenných prodejen více než polovinu všech objednávek.
Vzhledem k omezené skladovací kapacitě, bude možné na prodejnách Pont vyzvedávat jen vybrané zboží menších rozměrů. Například televize a monitory jen do velikosti úhlopříčky 26 palců. Prodejny Pont budou fungovat pro e-shop Datartu čistě jako výdejní místa. Reklamace nebo vrácení zboží vyřizovat nebudou. Stejně tak nepůjde v těchto prodejnách za objednané zboží zaplatit. Úhrada musí být provedena předem, a to buď online platební kartou nebo dalšími podporovanými platebními metodami.
Pokud si objednáte v e-shopu zboží do 12. hodiny, bude do pražských Pontů doručeno ještě ten samý den do 17 hodin. U mimopražských prodejen Datart garantuje doručení do druhého dne. Dovoz produktu na prodejnu je zcela bezplatný,
říká Jiří Navrátil, ředitel online divize Datart International.
Zatímco v Česku jsou pro Datart partnerské výdejny novinkou, na Slovensku firma již nějakou dobu umožňuje vyzvednutí objednávek na čerpacích stanicích Slovnaft. Podíl zboží vyzvednutých na stanicích Slovnaft na Slovensku neustále roste a v posledním období se pohybuje kolem 10 % z celkového počtu prodaných kusů na Datart.sk,
upřesňuje Navrátil.