Obrat internetové cestovní agentury Invia.cz loni poprvé přesáhl jednu miliardu korun – přesně dělal 1,03 miliardy korun, což představuje více než osmnáctiprocentní meziroční nárůst. Rostl i počet klientů a to ze 73 000 v roce 2006 na 87 000 zájemců o dovolenou v roce 2007. Úspěch loňského roku připisujeme především velkému rozšíření nabídky poskytovaných služeb. Invia.cz se dlouhodobě zaměřuje nejen na prodej samotných zájezdů, ale také na systematické budování komplexních služeb jako jsou nabídka letenek, recenze hotelů, síť klientských center a mnohé další,
říká Michal Tůma, marketingový manažer Invia.cz. Průměrná cena prodaného zájezdu přes Invia.cz za loňský rok činí 12 728 korun. Nejoblíbenějším cílem klientů bylo opět Řecko následované Egyptem a Tuniskem. (Tisková zpráva)