Vlastního virtuálního mobilního operátora a internetový obchod chce spustit v dohledné době hudební televize Óčko. V rozhovoru pro server Mediář.cz to uvedl generální ředitel stanice Štěpán Wolde. Oba produkty by pak podle jeho slov fungovali jako „komunikační spojovníky“ mezi novými službami a lidmi, kteří se o Óčko zajímají. Operátor, kterého šéf televize označil například jako Óčko Mobil.cz, by ještě více rozšířil stávající nabídku Mobilu.cz, například o výhodná data. Óčko by nebylo prvním českým médiem nabízejícím takovýto produkt. Ke stejné strategii už přistoupilo vydavatelství Ringier Axel Springer CZ s Bleskmobilem.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Óčko rok po návratu do multiplexu 3: dvojnásobný podíl a nejmladší publikum
E-shop by podle vyjádření Štěpána Woldeho pro server Mediář.cz fungoval na podobném modelu. Bylo by na něm možné sehnat produkty, které se objevily ve vysílání Óčka. Řeč je pochopitelně o videoklipech a idolech náctiletých, například zpěvákovi Justinu Bieberovi. Zjednodušeně řečeno, Justin Bieber vydal nový klip, je v něm nějak oblečený a my po týden, dva tři nabídneme kolekci tím inspirovanou. Tím je „výloha“ obchodu hotová a pak zbývá to ve vysílání odmarketovat, zpropagovat,
uvedl mimo jiné Wolde. Do rodiny Óčka v současné době patří tři stanice, kromě hlavního kanálu i Óčko Gold a nově Óčko Expres.