Hlavní navigace

Óčko bude skrze vlastní agenturu pořádat koncerty a společenské akce

9. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Značka Óčko už zdaleka není jen pouze rodina hudebních kanálů. Mafra ji využila například pro prodej hudby prostřednictvím obrazovky. Novou službu nazvala ÓČKOVYBER.

Vlastní produkční agenturu se skrze hudební televizi Óčko rozhodla založit mediální skupina Mafra. Krok to není nelogický naopak. Óčko Promotion má mít kromě jiného na starosti pořádání hudebních koncertů a tanečních akcí. Jak hudební televize uvedla v oficiální tiskové zprávě týkající se nové agentury, prostřednictvím této značky chce divákům přiblížit jejich hudební idoly tím, že například zprostředkuje jejich živé vystoupení. Agentura si vezme na starosti například novou Óčko Party Live Ride v klubech po celé republice.

CS24 tip temata

ČTĚTE TAKÉ: Óčko využije pro podporu prodeje hudby kromě HbbTV i web a Facebook

Óčko Promotion chystá též nabídku doprovodných služeb pro firmy, agentury či umělce. Dále pak pronájem televizního studia, natáčení videoklipů či produkci k festivalům, naznačil možnosti využití služeb nové agentury marketingový manažer televize Óčko Jiří Voříšek. Mafra v poslední době rozšířila značku Óčko na řadu aktivit. Nejde už pouze o hudební televizi. Jednou z posledních novinek je například možnost prodeje hudby prostřednictvím svého vysílání, k němuž využije v budoucnu i technologii hybridní televize HbbTV.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).