Hudební televize Óčko chce po tom, co opustila celoplošné terestrické vysílání, investovat víc prostředků do programu i marketingu. To by se mělo projevit v říjnu, kdy stanice oslaví své sedmé narozeniny. Óčko u této příležitosti připravuje změnu identů, ale i mnoho soutěží. Jako první odstartoval grafický re-launch pořad T-Music Chart, ten se novým kabátem pyšní již od poloviny prázdnin. Do dalšího období plánujeme i změnu identů, což je nyní v procesu schvalování návrhů,
uvedla pro server RadioTV Silvie Pecková, programová ředitelka televize.
Stále v jednání je nový pořad o PC hrách s pracovním názvem SCORE LIVE, který by měl na obrazovku Óčka vstoupit na přelomu září/října. Na podzim odstartuje v pořadu 5. element další ročník soutěže Tic Tac Hip Hop Talents, odvysíláme i dokument z ročníku loňského,
vypočítává Pecková další novinky.
Se změnou grafiky tak přijde na Óčku i výrazné posílení programu. Tím si chce vytvořit silnou pozici před vstupem lokalizované verze hudební stanice MTV na český trh. MTV Czech má pod hlavičkou provozovatele televize Nova začít vysílat 29. listopadu. MTV bylo v Čechách dostupné po boku Óčka od začátku našeho vysílání. Za 7 let, co Óčko vysílá, se nám na českém trhu podařilo vybudovat silný brand. Tyto dvě televize si však jsou od základu dramaturgicky velmi odlišné. Óčko od počátku je a zůstane i nadále především česko-slovenskou televizí,
dodala Pecková pro RadioTV.