Vysílání hudební televize Óčko si v prosinci 2010 naladilo 1,3 milionu diváků starších čtyř let, což je největší zásah této stanice od jejího vstupu do elektronického měření sledovanosti televizí. Upozornil na to Martin Roman z agentury At Media, jejímž prostřednictvím Óčko vstoupilo do peoplemetrů, a mluvčí této televize Kristýna Štíhelová. Prosincová sledovanost Óčka rostla v průběhu celého dne, nejvíce diváků měla Vánoční jízda na Štědrý den a vánoční vydání pořadu CZ&SK.
K TÉMATU: Óčko přizpůsobilo programové schéma svojí sledovanosti
V období Vánoc, kdy divácké chování standardně směřuje k tradičnímu televiznímu programu, potvrdil prosincový nárůst share a ratingu ve věkové skupině 15–34 let silnou pozici Óčka u mladých diváků. Za nárůstem sledovanosti Óčka na konci roku přitom stojí především mladší ženy ve věku 15–24 let,
konstatoval Roman. Podíl Óčka u této cílové skupiny dosáhl v prosinci hodnoty 1,2 procenta. Významně narostla i sledovanost žen do 35 let věku,
dodal zástupce At Media.