Již dva miliony diváků si naladily hudební televizi Óčko od chvíle, kdy 25. června vstoupila do celoplošného pozemního multiplexu 3. Televize za tu dobu zdvojnásobila svůj podíl na publiku, a to napříč různými cílovými skupinami. Nejvíce se jí daří u mladých lidí od 15 do 24 let, u kterých zaznamenala průměrný podíl 2,5 procenta, informovala Michaela Vasilová z agentury Atmedia, která Óčko zastupuje při prodeji reklamních časů a jejím prostřednictvím se televize účastní měření sledovanosti pomocí peoplemetrů.
K TÉMATU: Óčku se první dva dny vysílání v multiplexu 3 zdvojnásobil podíl na publiku
„Dopad na sledovanost televize lze vyhodnotit již po čtyřech týdnech. Meziročně je nárůst sledovanosti Óčka u publika ve věku 15 až 54 let více než dvojnásobný (+109 procent). Došlo k výraznému nárůstu u mladých diváků, ve skupině 15–24 vzrostla sledovanost o 118 procent, ale i u starších fanoušků Óčka. Kanálu přibylo například 40 procent mužů ve věku 25–34 let,“ uvedl Vasilová. Zatímco za první měsíc v multiplexu 3 oslovilo Óčko dva miliony diváků, loni ve stejnou dobu jich bylo jen 811 tisíc.
ČTĚTE TAKÉ: Óčko má celostátní kampaň v deníku MF DNES. Vyzývá diváky, aby si ho „chytili“
„Stanice si tak výrazně vylepšila svou pozici na trhu. V období od vstupu do celoplošného vysílání dosáhla 1,1 procentního celodenního podílu na sledovanosti mezi produktivní populací ve věku 15 až 54 let. Rekordní, 2,5 procentní podíl Óčka mezi mladými diváky (15–24 let), navíc dokazuje výrazný zájem mladých diváků o hudebně-lifestylový profil stanice,“ dodala Vasilová. Óčko nyní usiluje o samostatný vstup do Asociace televizních organizací (ATO), která zajišťuje elektronické měření sledovanosti.
