Hudební televizi Óčko se v únoru podařilo prolomit hranici půl milionu diváků. Za celý minulý měsíc si tuto stanici podle peoplemetrového měření Asociace televizních organizací, které provádí společnost Mediaresearch, naladilo 531 tisíc diváků. Oproti lednu to je nárůst o 43 tisíc lidí, sdělil Stanislav Zdílna z PR a marketingového oddělení Óčka.
Týdenní sledovanost dosáhla v únoru čísla 300 tisíc diváků (o 17,5 tisíce diváků více než v lednu 2006). Óčko tak potvrdilo svou pozici nejsledovanější neterestrické televize,
uvedl Stanislav Zdílna. Denní sledovanost Óčka se nijak výrazně nezměnila, zůstává na hodnotě 86 tisíc diváků, což odpovídá zhruba jednoprocentnímu podílu na trhu. Podle Zdílny se další divácký nárůst dá očekávat po udělení licencí k digitálnímu vysílání. Óčko je jedním z favoritů probíhajícího licenčního řízení.
Hudební kanál Óčko vysílá prostřednictvím satelitu a kabelových rozvodů, v Praze a Brně ho lze naladit také v přechodných digitálních sítích společností Czech Digital Group (Praha, 46. kanál) a Český Telecom (Praha, 64. kanál a Brno, 25. kanál). Vlastnicky patří Óčko do mediální skupiny Mafra, stejně jako pražská rádia Classic FM, Expresrádio, deníky Mladá fronta Dnes, Lidové noviny, časopis Filter, televizní agentura TVD a internetový portál iDnes.cz.