Hudební televize Óčko se pochlubila nedávno rekordní sledovaností za listopad, kdy měla 1,043 milionu diváků. Jak se však ukázalo v prosinci, není to zdaleka poslední hranice tohoto kanálu. V tomto období totiž podle Mediaresearch sledovalo televizi 1,269 milionu diváků. Je to tedy nárůst o více než dvacet procent oproti listopadu. Podle vedení za to mohou především dva faktory, kterými jsou zajímavý program a pokračující digitalizace terestrického vysílání.
V prosinci jsme získali 226 tisíc nových diváků, což je největší nárůst sledovanosti v historii stanice a současně překonání rekordních listopadových čísel o neuvěřitelných více než dvacet procent,
konstatoval dnes při této příležitosti nadšeně generální ředitel Óčka Jiří Balvín. Ten je také zvědavý na sledovanost za měsíc leden. Přestože si diváckou přízeň získáváme díky atraktivními programu, u nárůstu počtu diváků nemůžeme pominout ani silný vliv rozšiřování digitálního vysílání,
dodal Balvín.
ČTĚTE TAKÉ:
Óčko mění půl roku před startem české MTV program, chce být masovější
Abbasová musela kvůli Kocábovi skončit na Óčku
Óčko v listopadu s rekordní sledovaností: 1,043 milionu diváků