Hranici jednoprocentního podílu na dospělém publiku se blíží hudební televize Óčko. Po vstupu do celoplošného pozemního multiplexu 3 zdvojnásobilo průměrný celodenní podíl na hodnotu 0,60 procenta, ve čtvrtek ale dosáhlo už hodnoty 0,74 procenta. To je zdaleka nejvíc ze všech televizí, které zastupuje agentura Atmedia, jejímž prostřednictvím má Óčko přístup k peoplemetrovým datům. Právě díky Óčku se celodenní souhrnný podíl Atmedie přehoupnul přes dvě procenta.
K TÉMATU: Óčku se první dva dny vysílání v multiplexu 3 zdvojnásobil podíl na publiku
Óčko se nyní na podílu Atmedia podílí z více než 40 procent, přičemž jeho hlavní cílovou skupinou jsou mladší diváci ve věku od 15 do 34 let. Ti tvoří asi třetinu všech diváků stanic zastupovaných agenturou Atmedia. „Zásluhu na tom, že každý třetí dospělý divák stanic reprezentovaných Atmedií je ve věku 15 až 34 let mají především stanice Disney Channel, Minimax a Óčko, u kterých podíl diváků v uvedené cílové skupině dlouhodobě přesahuje 40 procent,“ uvedla Veronika Horáková z Atmedie.