Hlavní navigace

Óčko zvyšuje podíl na publiku, v dubnu si meziročně polepšilo o třetinu

18. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

U diváků od 15 do 54 let Óčko v dubnu oslovovalo v průměru 0,64 procenta publika, u mladších od 15 do 24 let dokonce 1,59 procenta

O třetinu vyšší průměrný celodenní podíl na publiku ve věku od 15 do 54 let než před rokem zaznamenala v dubnu hudební televize Óčko. Denně ji sledovalo v průměru 0,64 procenta diváků z této věkové kategorie, kteří zrovna trávili čas u televize. „To představuje meziroční nárůst o více než 31 procent. Současně se jedná o druhou nejvyšší úroveň měsíčního podílu na sledovanosti od vstupu stanice do peoplemetrového měření sledovanosti,“ informovala marketingová manažerka Óčka Kristýna Štíhelová.

ROZHOVOR: Štěpán Wolde: Pokud Óčko zůstane v DVB-T, chceme vysílat celoplošně

„V cílové skupině mladších diváků ve věku 15 až 24 let došlo dokonce k meziročnímu nárůstu sledovanosti o 81 procent. Dubnový podíl Óčka v této skupině dosáhl úrovně 1,59 procenta,“ dodala Štíhelová. Nárůst sledovanosti zaznamenává Óčko už od začátku letošního roku. Každý měsíc zasáhlo víc než jeden milion diváků ve věku do 15 do 54 let, což je cílová skupina, na kterou Óčko prodává reklamu (a programuje na ni například i Nova).

BRAND

K TÉMATU: Nový šéf Óčka chce přidat víc lifestylu, přiblížil by se tím konkurenční MTV

„Aktuální divácký úspěch Óčka je spojený s celkovým vývojem trhu. Diváci v mladším a středním věku výrazně posilují svou sledovanost tzv. „menších“ stanic. Výsledky stanice jako Óčko, Prima love, Prima Cool, ale i ČT 4 či Nova Cinema ukazují, že odklon od klasických velkých kanálů může být dlouhodobější,“ vysvětluje zvýšený zájem o Óčko jeho generální ředitel Štěpán Wolde.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).