Hlavní navigace

Od ledna chce Discovery spustit středoevropskou verzi svého hlavního programu v HD rozlišení

21. 11. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Serveru Živě.sk informaci potvrdila PR agentura Media List, která společnost Discovery zastupuje na českém a slovenském trhu.

Lednový termín spuštění HD verze programu Discovery Channel potvrdila serveru Živě.sk Miluše Kozlíčková z PR agentury Media List. Rozhodli jsme se s některými místními operátory spustit od ledna příštího roku Discovery Channel v HD rozlišení, uvedla v citovaném vyjádření Kozlíčková. 


Autor: LinkedIn

Miluše Kozlíčková

Na dotaz serveru DigiZone Kozlíčková potvrdila, že lednový termín se týká jak českého, tak slovenského trhu. Nechtěla ale upřesnit konkrétní jména operátorů, kteří budou HD verzi programu Discovery Channel nabízet. Jako důvod uvedla, že se jedná o důvěrná obchodní jednání mezi mateřskou společností Discovery Communications a jednotlivými distributory, kteří stanici šíří na českém a slovenském trhu.

Překlopeni TLC do HD je další „prioritou“

Lednové spuštění kanálu Discovery Channel ve vysokém rozlišení se bude týkat středoevropské verze programu. Obsahově tedy půjde o stejnou stanici, kterou aktuálně nabízejí čeští a slovenští operátoři v SD verzi. 

Jak dále zrekapituloval server Živě.sk ve zmiňovaném článku, od ledna bude mediální skupina Discovery nabízet českým a slovenským divákům osm kanálů v HD kvalitě. V souvislosti s lednovým spuštěním Discovery Channel v HD rozlišení by nemělo dojít k žádným změnám v obsahu stanice Discovery HD Showcase. Ta vysílá výběr z dokumentární tvorby jednotlivých programů mateřské mediální skupiny. 

Interka tip

PSALI JSME: Kanál Discovery IDX byl ve střední a východní Evropě nahrazen programem Investigation Discovery

Jediným programem z rodiny Discovery, který bude i nadále vysílat pouze ve standardním rozlišení SD, zůstane lifestylový kanál TLC. Překlopení TLC do HD kvality ale označila Kozlíčková ve svém vyjádření pro server Živě.sk za aktuální „prioritu“ mediální skupiny.

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.