Hlavní navigace

Odhalujeme první jména a témata Czech Internet Fora 2019

25. 6. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Letošní 15. říjen bude patřit osobnostem a trendům z českého online světa. Proběhne další ročník Czech Internet Fora.

Na sestavení programu již 14. ročníku intenzivně pracujeme. Oslovili jsme osobnosti z významných společností i zatím malých startupů. Nyní odhalujeme první jména a témata přednášek.

Spíkři se budou věnovat rizikům, která číhají na českém internetu a bezpečnosti na sítí globálně, digitalizaci České republiky, médiím všeho druhu a zpravodajství, startupovým projektům, online marketingu, sociálním sítím, jeden blok se bude týkat čím dál oblíbenějším podcastům.

Naše pozvání přijal a v Národním domě na Vinohradech vystoupí například Josef Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky. Ve svém příspěvku se bude věnovat fake news, konkrétně se zaměří na české zpravodajské weby.

U médií se zastaví také Martin Vrána z Mall Group. Jak se změnil přístup k obchodu v mediálním světě? Co vše dnes musíte udělat pro kvalitní nabídku, která zaujme? Jak vypadaly projekty před mnoha lety a dnes? Nejen tyto otázky zodpoví ve své přednášce s názvem Obchod v médiích před deseti, pěti lety a dnes.

Případovou studii značky Pilsner Urquell Bartenders představí Andera Hurychová z WeDigital. Tato case study se týká velmi aktuálního nástroje – influencer marketingu. Plzeňský prazdroj si totiž z vlastních firemních řad „vychoval“ vlastní mikroinfluencery, konkrétně se jednalo o výčepní, kteří mají na sebe dodnes navázanou komunitu fanoušků. Pokud chcete vědět, jak byli tito zaměstnanci motivovaní, jak přesně kampaň probíhala a jaké měla výsledky, Andrea Hurychová vám tyto otázky zodpoví. 

Mezi další přednášející patří například Vít Endler z Virtooal.com, který bude mluvit o rozšířené realitě v e-commerce, Petr Svoboda ze Shopsys, který se bude věnovat vývoji a proměně českého e-commerce zákazníka v čase. Panelové diskuze o podcastech se zúčastní Tomáš Sobel z till3am a Dan Tržil, který se jim dlouhodobě věnuje. Můžete se také těšit na Daniela Dočekala, který promluví o bezpečnosti na síti, zvláštní pozornost pak bude věnovat aplikaci TikTok.

Konference WebTop100 2024 Digitální marketing

Sledujte web konference, který neustále aktualizujeme o nové přednášející a témata.

Partnerem konference je společnost Active24. Mediálními partnery jsou MediaGuru, MJournal a Tyinternety.cz. Produktovým partnerem je EasyEvent. Organizátorem akce je server Lupa.cz za podpory TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).