Nespokojení zákazníci amerického telekomunikačního poskytovatele AT&T uspěli s hromadnou žalobou a mohou čekat odškodné. U soudu napadli skutečnost, že AT&T propagoval své DSL služby o rychlosti, které ovšem někteří zákazníci v praxi nedosahovali nebo ani nemohli dosáhnout. Pokud firma AT&T nakonfigurovala zákazníkům pomalejší rychlost downloadu, než kterou jim původně slibovala, bude jim muset platit dva dolary a devadesát centů za každý měsíc, kdy tomu tak bylo. AT&T bude platit i těm zákazníkům, kteří oproti slibům obdrželi pomalejší připojení i bez umělého omezení ze strany operátora. Tito zákazníci obdrží dva dolary za každý měsíc, kdy byli takto dle soudu poškozeni.
Bývalí i současní zákazníci, kteří se cítí takto poškozeni, se nyní mohou začít hlásit. AT&T bude muset kromě vyrovnání s nespokojenými zákazníky zaplatit jedenáct milionů dolarů za náklady na soudní řízení a ještě má 3,75 milionu dolarů dát na charitu. Případy, kdy DSL poskytovatelé slibují rychlost X a zákazníkům v praxi dodávají rychlost Y, je samozřejmě po celém světě více. Toto je ale první velké spotřebitelské vítězství, kde operátor nedostal pouze nějakou pokutu, ale bude se muset skutečně se zákazníky vyrovnat. (ComputerWorld.com)