Hlavní navigace

Olympijské šibání

24. 8. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Médiím akreditovaným na Olympiádě se nelíbí, že jiná média obcházejí akreditaci tím, že najímají sportovce a trenéry coby komentátory. Olympijský výbor proto vyzval účastníky Olympiády, aby nepracovali pro neakreditovaná média a brání jim dokonce v psaní weblogů spuštěných v souvislosti s Olympijskými hrami. Blbost kvete i v České republice. Český olympijský výbor protestuje proti použití slova Olypiáda v náborové kampani české armády. Týdeník Sport, toliko oficiální mediální partner ČOV nesmí…

Médiím akreditovaným na Olympiádě se nelíbí, že jiná média obcházejí akreditaci tím, že najímají sportovce a trenéry coby komentátory. Olympijský výbor proto vyzval účastníky Olympiády, aby nepracovali pro neakreditovaná média a brání jim dokonce v psaní weblogů spuštěných v souvislosti s Olympijskými hrami. Blbost kvete i v České republice. Český olympijský výbor protestuje proti použití slova Olypiáda v náborové kampani české armády. Týdeník Sport, toliko oficiální mediální partner ČOV nesmí používat symbol olympijských kruhů.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).