Hlavní navigace

Olympijský duel Rusko - Slovensko na Markíze zaznamenal rekordní sledovanost

17. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zítřejší hokejový duel zemí bývalé federace propaguje Markíza už nyní hlasitě na Facebooku. Zápas Slováků s Českou republikou bezpochyby zaznamená mimořádný zájem na obou stranách.

Rekordní sledovanosti, nejvyšší za posledních pět let, dosáhla poslední třetina duelu Rusko – Slovensko na komerční televizi Markíza. I když naši východní sousedé, kteří se zítra střetnou v přímém souboji s Českou republikou, nakonec na samostatné nájezdy prohráli, stanice může být s výsledkem více než spokojena. Ve strategické cílové skupině 12–54 dosáhl strhující závěr zápasu rating 26,4 % a tržní podíl (share, pozn. red.) 72,4 %, uvedl PR manažer slovenské komerční televize Lukáš Kočišek. Pro srovnání, prohra českého týmu se Švýcarskem se stala v sobotu s 1,632 miliony diváků v 15+ nejsledovanějším přenosem letošních OH na ČT Sport.

cif 24 - early cena - média

NEPŘEHLÉDNĚTE: Hokej Česko – Lotyšsko s rekordním podílem téměř 60%, vítězem pátku První republika

Rekordní sledovanost zaznamenala Markíza také duelem mezi Slovenskem a Slovinskem. V sobotu 15. února se nejsledovanějším pořadem dne v obou hlavních cílových skupinách stala druhá třetina hokejového zápasu Slovensko – Slovinsko. Sledovalo ho 906 tisíc diváků starších 12 let. V cílové skupině 12–54 zaznamenal rating 18,7 % a tržní podíl (share) 75,4 %, dodal Kočišek. Není vyloučeno, že duel zemí bývalé federace bude na Markíze ještě sledovanější. Skupina rozjela rozsáhlou hokejovou kampaň na sociální síti Facebook a vyzývá diváky, aby přišli fandit na živo v Bratislavě, případně alespoň usedli ke svým televizním obrazovkám.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).