Olympijský duel Rusko - Slovensko na Markíze zaznamenal rekordní sledovanost

17. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Zítřejší hokejový duel zemí bývalé federace propaguje Markíza už nyní hlasitě na Facebooku. Zápas Slováků s Českou republikou bezpochyby zaznamená mimořádný zájem na obou stranách.

Rekordní sledovanosti, nejvyšší za posledních pět let, dosáhla poslední třetina duelu Rusko – Slovensko na komerční televizi Markíza. I když naši východní sousedé, kteří se zítra střetnou v přímém souboji s Českou republikou, nakonec na samostatné nájezdy prohráli, stanice může být s výsledkem více než spokojena. Ve strategické cílové skupině 12–54 dosáhl strhující závěr zápasu rating 26,4 % a tržní podíl (share, pozn. red.) 72,4 %, uvedl PR manažer slovenské komerční televize Lukáš Kočišek. Pro srovnání, prohra českého týmu se Švýcarskem se stala v sobotu s 1,632 miliony diváků v 15+ nejsledovanějším přenosem letošních OH na ČT Sport.

MM Influenceři

NEPŘEHLÉDNĚTE: Hokej Česko – Lotyšsko s rekordním podílem téměř 60%, vítězem pátku První republika

Rekordní sledovanost zaznamenala Markíza také duelem mezi Slovenskem a Slovinskem. V sobotu 15. února se nejsledovanějším pořadem dne v obou hlavních cílových skupinách stala druhá třetina hokejového zápasu Slovensko – Slovinsko. Sledovalo ho 906 tisíc diváků starších 12 let. V cílové skupině 12–54 zaznamenal rating 18,7 % a tržní podíl (share) 75,4 %, dodal Kočišek. Není vyloučeno, že duel zemí bývalé federace bude na Markíze ještě sledovanější. Skupina rozjela rozsáhlou hokejovou kampaň na sociální síti Facebook a vyzývá diváky, aby přišli fandit na živo v Bratislavě, případně alespoň usedli ke svým televizním obrazovkám.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).