Rekordní sledovanosti, nejvyšší za posledních pět let, dosáhla poslední třetina duelu Rusko – Slovensko na komerční televizi Markíza. I když naši východní sousedé, kteří se zítra střetnou v přímém souboji s Českou republikou, nakonec na samostatné nájezdy prohráli, stanice může být s výsledkem více než spokojena. Ve strategické cílové skupině 12–54 dosáhl strhující závěr zápasu rating 26,4 % a tržní podíl (share, pozn. red.) 72,4 %,
uvedl PR manažer slovenské komerční televize Lukáš Kočišek. Pro srovnání, prohra českého týmu se Švýcarskem se stala v sobotu s 1,632 miliony diváků v 15+ nejsledovanějším přenosem letošních OH na ČT Sport.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Hokej Česko – Lotyšsko s rekordním podílem téměř 60%, vítězem pátku První republika
Rekordní sledovanost zaznamenala Markíza také duelem mezi Slovenskem a Slovinskem. V sobotu 15. února se nejsledovanějším pořadem dne v obou hlavních cílových skupinách stala druhá třetina hokejového zápasu Slovensko – Slovinsko. Sledovalo ho 906 tisíc diváků starších 12 let. V cílové skupině 12–54 zaznamenal rating 18,7 % a tržní podíl (share) 75,4 %,
dodal Kočišek. Není vyloučeno, že duel zemí bývalé federace bude na Markíze ještě sledovanější. Skupina rozjela rozsáhlou hokejovou kampaň na sociální síti Facebook a vyzývá diváky, aby přišli fandit na živo v Bratislavě, případně alespoň usedli ke svým televizním obrazovkám.