Hlavní navigace

Názory k článku Ombudsman z minulého století

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 1. 2001 8:26

    256 (neregistrovaný)
    jako obvykle... to co vypadne z "nasi vlady" je tezka hlina... hazou nam klacky pod nohy kde to jen jde a jeste si je za to musime platit... :-(
  • 8. 1. 2001 9:28

    netwolf (neregistrovaný)
    1. email:
    Uvedomte si, ze vemete-li skupinu lidi, kteri jsou v CR u moci jako jeden celek, je schopnost vytocit mezimesto vrcholem jejich telekomunikacnich znalosti a dovednosti.
    Nekteri si dokonce dokonce pletou GSM terminal s kamenem a ten pak uzivaji k umlceni neposlusnych novinaru. Po teto skupine tezko muzete ocekavat, ze spolecnym usilim dobrovolne zakotvi zrovnopravneni emailu (byt digitalne podepsaneho) jakozto rovnopravneho komunikacniho prostredku.

    Nedelejme vsak predcasne zavery, urad je teprve v pocatcich a nelze vyloucit, ze podmet ke zmene prijde od samotneho ombudsmana.

    Nebo: Co takhle podat pisemny (na papire) podmet pro zrovnopravneni emailu :-)


    2. Web
    Mate pravdu, ze webova prezentace neni po vzhledove strance nejlesi, ale na druhou stranu v danem pripade postacuje. Rozhodne lepsi, nez gaficky dokonale stranky s flash animacemi, zvukem a spoustou jinych multimedialnich prvku, kde je problem najit adresu a telefon na prislusnou organizaci. Navic pro instituci, ktera se zabyva pravnimi zalezitostmi by web bez dominance prosteho textu ani nehodil.
  • 12. 1. 2001 3:15

    PK202 (neregistrovaný)
    Taky si myslim, ze centralni adresa v zasade plni svuj ucel a zaplat panbuh za ni. Nasel jsem tam uz nekolikrat rychle kontakt, ktery bych ve vyhledavacich lovil nejmene pul hodiny.