Hlavní navigace

Opuštěné košíky v eshopech

23. 9. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Chování zákazníků internetových obchodů komentuje na Živě Jiří Hlavenka. Každý desátý něco vloží do košíku, ale jen polovina košíků projde pokladnou až k zaplacení. Zákazníci košíky používají jako záložky (Pane prodavači, schovejte mi tohle pod pult, kdybych se vrátil.) a někteří naplní košíky shodným zbožím ve více obchodech a vyberou si teprve v okamžiku, kdy srovnají výsledné ceny včetně balného, dopravy a transakčních poplatků. Počet opuštěných košíků stoupá.

Chování zákazníků internetových obchodů komentuje na Živě Jiří Hlavenka. Každý desátý něco vloží do košíku, ale jen polovina košíků projde pokladnou až k zaplacení. Zákazníci košíky používají jako záložky (Pane prodavači, schovejte mi tohle pod pult, kdybych se vrátil.) a někteří naplní košíky shodným zbožím ve více obchodech a vyberou si teprve v okamžiku, kdy srovnají výsledné ceny včetně balného, dopravy a transakčních poplatků. Počet opuštěných košíků stoupá.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.