Hlavní navigace

Ordinace a Víkend nejsledovanějšími pořady úterka, Nova opět válcovala konkurenci

5. 9. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY Zatímco Prima family a ČT 1 se v prime time nedostaly přes hranici 20 procent v podílu na dospělém publiku, Nova se dostala těsně nad 40 procent

Nejsledovanějším pořadem úterního večera na českých televizích se stal seriál Ordinace v růžové zahradě 2, který na Nově od 20:20 hod. vidělo v průměru 1,763 milionu dospělých diváků. Ordinace zaujala 44,60 procenta dospělého publika a v počtu diváků porazila i Televizní noviny, které jí na Nově předcházely. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova primárně cílí, Ordinace dosáhla podílu 43 procent. Serveru DigiZone.cz to sdělil ředitel komunikace a PR Novy Josef Koukolíček.

K TÉMATU: Gympl nejsledovanějším pořadem pondělního večera, Základka prohrála s Helenou

Souběžně vysílaní Nejlepší Bakaláři na ČT 1 zaujali podle mluvčí České televize Michaely Fričové v průměru 612 tisíc dospělých diváků (podíl 15,88 procenta), VIP Prostřeno! na Primě family skončilo až třetí s 600 tisíci dospělými diváky a podílem 15,26 procenta. Nově se dařilo i po Ordinaci, premiérové vydání magazínu Víkend vysílané od 21:50 vidělo v průměru 870 tisíc dospělých diváků (podíl 31,02 procenta), a stalo se druhým nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne hned po Ordinaci. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let Víkend zaujal 37 procent publika.

ČTĚTE TAKÉ: Seriál Gympl se uvedl na Nově jako hit. V neděli měl přes milion a půl diváků

Silný prime time napomohl Nově k vysokému celodennímu a především večernímu průměrnému podílu na publiku. V celodenních číslech u dospělého publika dosáhla podílu 31,96 procenta, zatímco druhá Prima family se musela spokojit jen s 18,80 procenty a třetí ČT 1 s 14,26 procenty. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin byla převaha Novy ještě patrnější: vykázala podíl 40,90 procenta, zatímco Prima family 17,46 procenta a ČT 1 pouze 13,34 procenta.

cif - debata 2

V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let vykázala Nova celodenní podíl 34,32 procenta, Prima family 15,64 procenta a Jednička 11,42 procenta.

Celodenní podíly televizí za pondělí 3. září 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 14,26 3,84 1,45 6,54 31,96 4,07 18,80 3,18 2,43 4,14 1,62 7,70
D15–54 11,42 4,35 1,67 3,27 34,32 4,93 15,64 5,15 3,15 4,61 2,36 9,12
Večerní podíly televizí za pondělí 3. září 2012 (%) – prime time 19:00 – 23:00
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 13,34 3,01 0,89 4,03 40,90 4,63 17,46 2,67 1,67 3,98 1,20 6,21
D15–54 10,67 3,47 1,12 1,95 41,42 5,53 13,73 4,88 2,45 4,81 1,90 8,06

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).