Nejsledovanějším pořadem úterního večera na českých televizích se stal seriál Ordinace v růžové zahradě 2, který na Nově od 20:20 hod. vidělo v průměru 1,763 milionu dospělých diváků. Ordinace zaujala 44,60 procenta dospělého publika a v počtu diváků porazila i Televizní noviny, které jí na Nově předcházely. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova primárně cílí, Ordinace dosáhla podílu 43 procent. Serveru DigiZone.cz to sdělil ředitel komunikace a PR Novy Josef Koukolíček.
K TÉMATU: Gympl nejsledovanějším pořadem pondělního večera, Základka prohrála s Helenou
Souběžně vysílaní Nejlepší Bakaláři na ČT 1 zaujali podle mluvčí České televize Michaely Fričové v průměru 612 tisíc dospělých diváků (podíl 15,88 procenta), VIP Prostřeno! na Primě family skončilo až třetí s 600 tisíci dospělými diváky a podílem 15,26 procenta. Nově se dařilo i po Ordinaci, premiérové vydání magazínu Víkend vysílané od 21:50 vidělo v průměru 870 tisíc dospělých diváků (podíl 31,02 procenta), a stalo se druhým nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne hned po Ordinaci. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let Víkend zaujal 37 procent publika.
ČTĚTE TAKÉ: Seriál Gympl se uvedl na Nově jako hit. V neděli měl přes milion a půl diváků
Silný prime time napomohl Nově k vysokému celodennímu a především večernímu průměrnému podílu na publiku. V celodenních číslech u dospělého publika dosáhla podílu 31,96 procenta, zatímco druhá Prima family se musela spokojit jen s 18,80 procenty a třetí ČT 1 s 14,26 procenty. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin byla převaha Novy ještě patrnější: vykázala podíl 40,90 procenta, zatímco Prima family 17,46 procenta a ČT 1 pouze 13,34 procenta.
V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let vykázala Nova celodenní podíl 34,32 procenta, Prima family 15,64 procenta a Jednička 11,42 procenta.
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 14,26 | 3,84 | 1,45 | 6,54 | 31,96 | 4,07 | 18,80 | 3,18 | 2,43 | 4,14 | 1,62 | 7,70 |
D15–54 | 11,42 | 4,35 | 1,67 | 3,27 | 34,32 | 4,93 | 15,64 | 5,15 | 3,15 | 4,61 | 2,36 | 9,12 |
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 13,34 | 3,01 | 0,89 | 4,03 | 40,90 | 4,63 | 17,46 | 2,67 | 1,67 | 3,98 | 1,20 | 6,21 |
D15–54 | 10,67 | 3,47 | 1,12 | 1,95 | 41,42 | 5,53 | 13,73 | 4,88 | 2,45 | 4,81 | 1,90 | 8,06 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch