Hlavní navigace

Organizační výbor představil nový vizuál pro MS v hokeji konané v České republice

6. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Za oficiálním vizuálem hokejového šampionátu stojí společnost Médea Group podnikatele Jaromíra Soukupa. Ten je mimo jiné také majitelem plnoformátové televize Barrandov.

Organizační výbor mistrovství světa v hokeji, které se od 1. do 17, května 2015 koná v České republice, konkrétně v PrazeOstravě, dnes představil oficiální vizuál, jenž bude tuto významnou sportovní událost doprovázet. Stojí za ním mediální agentura Médea Group a bude tvořen červeným kruhem symbolizujícím obrys tváře, dvou puků jako očí a zahnuté čepele hokejky ve tvaru úsměvu. Hokej by měl lidem přinášet radost, proto jsme zvolili úsměv. Taktéž věříme, že úsměv vykouzlí fanouškům v Praze a Ostravě bezchybná organizace šampionátu, konstatoval prezident Svazu českého ledního hokeje Tomáš Král.

KL24

NEPŘEHLÉDNĚTE: Česká televize nabídne z MS v hokeji 52 zápasů, více než 90 hodin odvysílá živě

Naší snahou bylo přiblížit hokej lidem a pozvat je přímo do hlediště. Hokej se totiž hraje hlavně pro fanoušky a my jsme přesvědčeni, že čeští hokejoví fandové jsou ti nejlepší na světě. Proto věříme, že diváci vytvoří na stadionech skvělou atmosféru, uvedl majitel agentury Médea Group Jaromír Soukup. Právě pozitivní emoce hrály největší roli při vytvoření vizuálu pro mistrovství světa v hokeji konané v příštím roce. Hokejový smajlík má symbolizovat především tvář diváků a návštěvníků šampionátu. Tvůrci vizuálu se chtěli vyhnout především prvoplánovému nápadu se siluetou hokejového hráče v národních barvách.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).