Historicky nejvyššího celodenního podílu na publiku dosáhla v úterý slovenská zpravodajská televize TA3, která nabídla přímý přenos jednání slovenského parlamentu o tzv. eurovalu, záchranném programu zemí eurozóny, s jehož přijetím spojila svoji další existenci slovenská vláda, což vedlo k jejímu pádu. TA3 po celý den sledovalo v průměru 10,9 procenta publika staršího dvanácti let, čímž poskočila na třetí místo na trhu za komerční televize Markíza a Joj.
K TÉMATU: Zpravodajská TA3 je dostupná už pro 80,3% slovenských domácností
TA3 přitom obvykle dosahuje dvouprocentního podílu na publiku. V cílové skupině diváků od 12 do 54 let, na kterou se zaměřují plnoformátové komerční televize, vykázala TA3 v úterý celodenní podíl 7,6 procenta. V kategorii Bratislava D18+ dosáhla TA3 podíl téměř 19 procent. Stejné procento sledovanosti bylo zaznamenáno i v kategorii vysokoškolsky vzdělaných lidí. V kategorii manažerů dosáhla TA3 včera téměř 23 procentní podíl,
sdělila mediální zástupkyně TA3 Antónia Račková Paričiová.
ČTĚTE TAKÉ: Zpravodajská TA3 přestavěla svoje studio v Bratislavě. Podívejte se
Průměrná doba sledování TA3 se v úterý zvýšila na 85,3 minuty, což je mnohonásobně více, než je u tohoto programu obvyklé. Alespoň na jednu minutu si TA3 včera zapnulo 1 214 543 diváků. Nejvyšší sledovanost, a tedy i první místo na trhu, zaznamenala v těchto vysílacích časech: 13:00 – 14:00 a 22:30 – 23:30,
dodala Račková Paričiová. Pozadu nezůstal ani web www.ta3.com, který zaznamenal půl milionu zhlédnutých stran a 54 600 reálných uživatelů.