Skutečnost, že nejhledanější v Česku je podle Seznamu Facebook a stoupá zájem o porno, až tak nepřekvapí. Uživatelé na internetu si už řadu let pletou vyhledávání na Seznamu či Google s adresním řádkem prohlížeče a netuší, že mohou adresu požadovaného webu napsat přímo do adresního řádku.
Jak to ale vypadá, když se na nejhledanější výrazy podíváte s ohledem na vývoj v běžném týdnu? Potvrdíte si, že špičkou na internetu jsou večerní hodiny. S překvapením ale zjistíte, že lidé hledají Facebook a YouTube podstatně více, než další věci z první desítky. Největším překvapením je ale pátek, kdy nebývalou měrou stoupá vyhledávání YouTube.
Za pozornost stojí nejspíš i fakt, že zájem o Ulož.to je v pracovních dnech klasicky ovlivněn pracovní a večerní částí dne, ale o víkendu je poměrně konstantní. Naopak zájem o freevideo pro změnu pracovní dny ani pracovní doba neovlivňují.