Jak by měly zlepšit České dráhy svůj negativní obraz u veřejnosti a v médiích, radí tomuto státnímu podniku bývalá moderátorská hvězda televize Nova Pavel Poulíček. Bývalý sporťák z Novy nastoupil do agentury Médea, která získala zakázku od Českých drah, informuje ve svém dnešním vydání deník MF Dnes.
Pavel Poulíček je zaměstnanec agentury Médea, která ho také platí. Spolu s Martinou Slavíkovou jsou přiděleni Médeou na péči o obraz Českých drah,
potvrdil listu mluvčí ČD Petr Šťáhlavský. Jsem čistě externím mediálním konzultantem,
doplnil přímo Poulíček, který z Novy odešel po šestnácti letech v loňském roce, kdy se televize rozhodla vyměnit moderátory Sportovních novin.
Jednou z aktivit, které má Poulíček u nového zaměstnavatele na starosti, jsou celostránkové inzeráty ČD v celostátních denících, které se snaží přesvědčit čtenáře o postupném vylepšování služeb státních drah.