Hlavní navigace

Pavel Ungr: sociální sítě nejsou prodejní kanál

7. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Pavel Ungr z H1.cz tvrdí, že sociální sítě nejsou prodejní kanál, ale můžete tam zaujmout. Je to kanál marketingový. Mohou si pak dohledat, co děláte, a tam už prodej uděláte. Ale ne přímo na sítích sociálních. Na Facebooku jsou možná už čtyři miliony českých uživatelů… Všichni mobilní operátoři by měli mít účet na Twitteru, kde je kolem sta tisíc lidí.

Pavel Ungr z H1.cz tvrdí, že sociální sítě nejsou prodejní kanál, ale můžete tam zaujmout. Je to kanál marketingový. Mohou si pak dohledat, co děláte, a tam už prodej uděláte. Ale ne přímo na sítích sociálních.

Na Facebooku jsou možná už čtyři miliony českých uživatelů…

Všichni mobilní operátoři by měli mít účet na Twitteru, kde je kolem sta tisíc lidí.

Google nás do užívání Google+ prostě donutí.

Pinterest má v ČR už přes deset tisíc uživatelů… Přestože existuje tak krátce. Vhodný pro to, co dobře vypadá — podobně jako Instagram. Dávejte správné věci na správná místa.

Oproti loňsku se zněkolikanásobil počet lidí přistupujících na weby ze sociálních sítí, ale absolutně jsou ta čísla pořád velice malá. Generátor návštěvnosti to zatím není. Marketingový kanál ano.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).