Hlavní navigace

Personální změny na Nově: Vlček jednatelem televize, Suchá ředitelkou komunikace

1. 8. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: TV Nova
Začátkem srpna došlo v televizní skupině Nova ke dvou výrazným změnám – dosavadní obchodní ředitel Jan Vlček se stal jedním z jednatelů a Anna Suchá, která do července působila jako vedoucí PR a komunikace, se stala ředitelkou korporátní komunikace celé skupiny Nova.

Jan Vlček bude funkci jednatele společnosti vykonávat společně s generálním ředitelem skupiny Nova a CO-CEO mateřské společnosti CME Christophem Mainuschem a spolu s finanční ředitelkou skupiny Nova Klárou Brachtlovou. Funkci jednatele Vlček přebral od Davida Sturgeona, finančního ředitele společnosti CME.


Autor: TV Nova

Jan Vlček, nově jmenovaný jednatel televizní skupiny Nova

Vlček nastoupil do Novy v říjnu 2011 z pozice výkonného ředitele billboardové společnosti BigMedia. Předchozích deset let pak působil ve společnostech z komunikačního holdingu WPP. Mimo jiné zastával pozici šéfa pražské mediální agentury MindShare Praha nebo se podílel na vedení moskevské pobočky globální reklamní agentury JWT. David Sturgeon, kterého Vlček nahradil, se bude podle rozeslané tiskové zprávy nadále soustředit na svou práci ve společnosti CME.

PSALI JSME: Nova představila novou podobu sponzoringu

Anna Suchá: žádné změny týmu zatím nechystám

Dalšího povýšení se v rámci skupiny Nova dočkala dosavadní vedoucí PR a komunikace Anna Suchá, která se od začátku prázdnin stala ředitelkou korporátní komunikace celé skupiny Nova. Na Nově působí Suchá od prosince roku 2013, kdy nahradila Marii Janíkovou Fianovou, odcházející na mateřskou dovolenou.

Jako ředitelka korporátní komunikace bude Suchá zodpovědná za veškeré korporátní a produktové PR aktivity skupiny Nova. Na dotaz serveru DigiZone.cz Suchá odpověděla, že v nejbližší době žádné personální změny svého týmu nechystá, jeho současné složení pokládá za maximálně funkční a efektivní.

Nova se bez formule 1 v klidu obejde. Její program stojí na stabilních pilířích, jako jsou Ordinace, Ulice a Televizní noviny
Autor: TV Nova

Anna Suchá, nová ředitelka korporátní komunikace televizní skupiny Nova

Podle tiskového vyjádření připravuje oddělení, kterému Suchá šéfuje, marketingové a PR kampaně pro jednotlivé pořady a značky skupiny Nova, zodpovídá za korporátní komunikaci, zajišťuje media relations, komunikaci na sociálních sítích, má na starosti přímý kontakt s diváky a spolu s kreativním oddělením se podílí na tvorbě brandu jednotlivých značek.

CS24 tip temata

PODROBNĚJI: Marii Janíkovou Fianovou v PR oddělení Novy střídá Anna Suchá z agentury Ogilvy

Před nástupem do skupiny Nova působila Suchá šest let v agentuře Ogilvy PR, kde mezi její klienty patřily mezinárodní společnosti, jako například MasterCard, GE Money Bank nebo easyJet. Mimo jiné také připravovala každoroční vyhlášení soutěže Obchodník roku.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).