Hlavní navigace

Pětadvacet let oslaví Eurosport speciální kampaní „We Live for Live“

10. 1. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Narozeniny této úspěšné televizní značky bude mimo jiné přímo ve vysílání i mimo něj připomínat speciální logo „25 let Live“, které upozorní na to, že stanice sází hlavně na přímé přenosy.

Panevropský sportovní kanál Eurosport oslaví letos 5. února 25 let od svého startu. Toto pro sebe významné jubileum pochopitelně nechce stanice ponechat bez povšimnutí. Chystá v rámci něco řadu propagačních aktivit. Mottem kampaně je heslo: „We Live for Live“, kterým symbolizuje, že žije především pro živě vysílané sportovní přenosy. I v letošním roce chce očekávání svých diváků dostát. V letošním roce chce Eurosport uvést v život několik produktů a služeb, které mají vysílání stanice ještě více zatraktivnit.

ČTĚTE TAKÉ: Eurosport prodloužil vysílací práva pro French Open až do roku 2021

MMF24

Úspěchy předchozích 25 let jsou odrazem tvrdé práce a nadšení všech pracovníků Eurosportu. My se ale nebudeme pouze dívat zpět. Naopak, s využitím všech našich znalostí a zkušeností hledíme dopředu a nadále budeme zdokonalovat naše vysílání, abychom veřejnosti mohli nabízet pohlcující sportovní zážitky. Jsme hrdí na naše vedoucí postavení na trhu, uvedl při příležitosti pětadvacátého výročí televize mimo jiné její generální ředitel Jean-Thierry Augustin.

Součástí kampaně budou:

  • Logo „25 let Live“, které bude využíváno v živém vysílání i v on-site studiích během živých přenosů
  • Marketingová komunikace prostřednictvím reklamy, obsahu, PR, sociálních médií i on-site studií
  • Mezinárodní spotřebitelská soutěž o „Zlatou vstupenku“, cenu, která umožní prožít nejlepší sportovní akce po celé Evropě

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).