Společnost Piano Media, provozovatel kolektivního systému placeného obsahu Piano, který působí na Slovensku, ve Slovinsku a Polsku, koupila technologii rakouské firmy Novosense. Ta by měla vydavatelům obsahu, kteří jsou zapojeni do systému Piano přinést přesnější statistiky v reálném čase.
Někteří mediální partneři se nás ptali na nové produkty a Novosense strávil pět let zdokonalováním své technologie. Využili jsme skvělou příležitost začlenit ji do systému Piano,
uvedl výkonný ředitel Piano Media Tomáš Bella.
Integrace softwaru od Novosense už probíhá a v prosinci by ho mohli začít využívat první vydavatelé.
Kromě statistik v reálném čase má software přinést nové modely zpoplatnění, například v podobě modelu, kdy uživatelé začínají za obsah platit poté, co vyčerpají limit bezplatného přístupu k obsahu. Podobný způsob zpoplatnění v současné době mají například The New York Times. Někteří vydavatelé vyžadují individuální systém zpolatnění obsahu a Piano Media jim hodlá vyjít vstříc s produktem pod značkou Piano Solo.
Zdroj: tisková zpráva a paidContent